Gå til innhold

Ny spill-pc! Intel / GeForce - 17k-18k

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Da var det på tide med en ny gamer pc og det jeg hadde tenkt meg var følgende:

pc2.JPG

SUM: 17 095,-

Så det jeg lurte på var om det ser bra ut ?

Er det noe jeg burde skifte ut ?

Noe som ikke passer ?

Noe som hadde vært billigere og bedre ?

Lurer også på hvilken cpu kjøler jeg skal ta ? (viktig at de har den inne)

Denne pcn skal brukes mest til spilling/film og gjerne litt video redigering. Kan vel også si at jeg har tenkt i den nærmeste fremtid og kjøpe meg en 24" eller 30" skjerm.

Jeg vil helst at alt skal være oss netshop.no og at de har tinga inne. Tipper jeg tar og bestiller på søndag kveld eller mandag.

Ps.

Er veldig lenge siden jeg browsa sist på hardware og er litt usikker. For det mest har jeg bare sett igjennom hva andre har satt opp og hvilke kommentarer som har blitt sagt.

Åpent for alle innspill og takker og bukker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du i nærmeste framtid har tenkt på å kjøpe en 24" eller 30" skjerm, så tror jeg du bør kjøpe deg et hovedkort som støtter sli, for en 30" skjerm har en oppløsning på 2560*1600, og da vil selv et 8800gtx slite ganske mye med kjøre de fleste spill på den oppløsningen, og da kan det være en god ide å kjøpe enda et 8800gtx å kjøre de i sli!

f.eks dette hk:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331625

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare bruke cpu viften som følger med cpuen?

9498098[/snapback]

Sist jeg kjøpte meg ny pc så følte jeg at standard kjølern ikke holdt helt mål men som sagt er det lenge siden jeg kjøpte pc sist, så hvis den holder mål og at det ikke blir for varmt er jo det helt ok!

hvis du i nærmeste framtid har tenkt på å kjøpe en 24" eller 30" skjerm, så tror jeg du bør kjøpe deg et hovedkort som støtter sli, for en 30" skjerm har en oppløsning på 2560*1600, og da vil selv et 8800gtx slite ganske mye med kjøre de fleste spill på den oppløsningen, og da kan det være en god ide å kjøpe enda et 8800gtx å kjøre de i sli!

f.eks dette hk:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331625

9498119[/snapback]

ja du sier noe der, men jeg er redd at det kan bli litt for dyrt så kanskje jeg skal bare gi opp 30" Må gruble litt på det der alltså.

Endret av verifant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...