kingkop Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei. Er det noen som har peling på hvilke web-kamera jeg burde kjøpe? Jeg skal bruke den til å chatte med venner og familie og ønsker at det ikke skal være så hakkete bilde samt at fargene er bra. Har planer om å kjøpe headset for å snakke i også, da det blir så mye ekko når jeg snakker i mic'en og har pc høyttalerne på. Det må også være konge å bruke det når en spiller multiplayer på internett. "err red one to red two...bandit three o'clock low.." "red two roger... fox one!!" Har noen av dere erfaring med slikt? Kan dere gi noe tips på utstyr og div. ting? Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Var det ingen som hadde noen tips?? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Sålenge man har godt lys skal du nok klare deg med det meste, siden det ikke er "viktig" med kvalitet. Jeg kjøpte et logitech "billikamera" til 300kr, det fungerte greit når det var godt lys med heller dårlig når det ble litt mørkere i rommet. Jeg solgte det forøvrig videre på qxl til 500kr, og kjøperen var kjempefornøyd med kameraet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kjøp deg et Creative WebCam5. Har dette selv, og har mye bedre bilde enn logitech sitt billigkamera. En venn av meg har et logitech til 700,- og det er mye dårligere enn mitt. Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Hmm finner ikke noe webcam5.. er det gamelt? Kvalitet er jo viktig, men når en går over 1.000,- så er det vel mye kvalitet for meg. Siden jeg ikke liker mye lys i mitt casa, har det vært greit om jeg slipper å slå på flomlys når jeg bruker kameraet. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 gjør som meg: 1. finn det du kan tenke deg 2. Søk etter tester på internett 3. Gjør opp din mening Sikker og grei måte for å unngå katta i sekken :wink: Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Ja, bruker å gjøre det. Men det er greit å spørre litt på forumet også, da får du en "anelse" om hva som er bra, men jeg må vel studere noen tester også :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå