Der Kommissar Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ja, som topic sier. Har så lenge jeg kan huske har jeg hatt det slik at jeg får sykt vondt i ryggen, nærmere bestemt området der høyre nyre er når jeg er sykt tissetrengt. Er en skikkelig smerte som liksom kommer gradvis, og forsvinner igjen, litt etter litt når jeg har... eh, latet vannet. Har også fått det av og til uten at jeg har vært tissetrengt eller noe. Vet at en kompis sa han hadde opplevd lignende - han påstår i allefall så. Noen andre som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kanskje du har nyrestein. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321138 Sykdomstegn Heftige smerter i ryggen eller siden. Smertene kommer og går i tak, og kjennes bare på den ene siden. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er nok presset fra nyrene du kjenner, som naturlig nok forsvinner når du letter på trykket. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Ja, sistnevnte virket mer sannsynlig, nyrestein er vel en mer omfattende smerte vil jeg tro. Men, hvorfor kjenner jeg det hovedsaklig bare på høyresiden? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Det skjedde med meg i dag da jeg våknet opp (har skjedd før), tisset mange liter og la meg nedpå i senge litt og så var det borte etter en liten stund:D Er en helt for*** smerte. Kjenner det bare på høyresiden. Men heldigvis skjer ikke dette ofte. Endret 15. september 2007 av DNA Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Ja, er akkurat samme. Er utrooolig deilig når det går over da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 dette bruker å skje hoss meg når jeg drikker veldig mye før jeg legger meg.. når jeg våkner.. eller jeg kjenner mens jeg sover.. kinda lucid.. når jeg går på do og gjør ifra meg der så går det over.. kanskje du overfylte blæra? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå