Lakus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Synes det er både skremmende og uforståelig at det er så mange som bryr seg om achievements i spill når man ikke sitter igjen med noe enn et tall som faktisk kan sies å være synonymt med tid brukt på spillet. Nettop. De er beviser for at man har kommet så og så langt i ett spill, og at man har funnet ditt og datt hemelige gjenstander i spillet. Etter og ha brukt 20 timer på ett spill, så vil du gjerne ha noe som beviser at du faktisk har drept siste boss i ett spill, noe som mange ikke tror på uten bevis, Achievements er dette beviset for at man har greid ting innenfor spillet. Achievements går ofte på interne konkurranser, hvor det er om å gjøre og ha flest Achievements i ett spill først mellom en vennegjeng osv. Selv synes jeg det er gøy og ha en del Achievements i de spillene jeg har for og vise folk at jeg har spillet, jeg digger det, og shower lit off ved og få litt ekstra "secrets" i form av flere Achievements Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Selv synes jeg det er gøy og ha en del Achievements i de spillene jeg har for og vise folk at jeg har spillet, jeg digger det, og shower lit off ved og få litt ekstra "secrets" i form av flere Achievements 9503337[/snapback] Jeg synes det var artig i omtrent et halvt år. Etterhvert så tenker jeg ikke på det i det hele tatt... Men synes det er artig å få achievements for det. Tenker ikke på å få for å skryte. Synes nesten det blir litt taper å skryte av hvor høy score man har. Er man skikkelig god spiller i Halo 3, da kan man skryte. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Sånn egentlig er det vell 1 spill med 4 tilleggpakker? 9503269[/snapback] Nja, TF2 har jo egen grafikk-engine i det minste, og helt annen gameplay. Portal har vel nesten identisk motor som HL2, så heeeelt egentlig er det vel to spill med en mod og to tilleggspakker. Men alt i alt er det vel totalt likegyldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Får man episode 1 i samme pakka som episode 2 til 360? Ny på dette, kun prøvd på pc :] Regner med team fortress blir like gøy på 360, så kanskje verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 ja. hl2, ep1, ep2, team fortress og portal i orange box.. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Sånn egentlig er det vell 1 spill med 4 tilleggpakker? 9503269[/snapback] Nja, TF2 har jo egen grafikk-engine i det minste, og helt annen gameplay. Portal har vel nesten identisk motor som HL2, så heeeelt egentlig er det vel to spill med en mod og to tilleggspakker. Men alt i alt er det vel totalt likegyldig. 9503377[/snapback] TF2 har ikke egen engine, det er også source engine. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 source engine ruler! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Synes det er både skremmende og uforståelig at det er så mange som bryr seg om achievements i spill når man ikke sitter igjen med noe enn et tall som faktisk kan sies å være synonymt med tid brukt på spillet. Nettop. De er beviser for at man har kommet så og så langt i ett spill, og at man har funnet ditt og datt hemelige gjenstander i spillet. Etter og ha brukt 20 timer på ett spill, så vil du gjerne ha noe som beviser at du faktisk har drept siste boss i ett spill, noe som mange ikke tror på uten bevis, Achievements er dette beviset for at man har greid ting innenfor spillet. Achievements går ofte på interne konkurranser, hvor det er om å gjøre og ha flest Achievements i ett spill først mellom en vennegjeng osv. Selv synes jeg det er gøy og ha en del Achievements i de spillene jeg har for og vise folk at jeg har spillet, jeg digger det, og shower lit off ved og få litt ekstra "secrets" i form av flere Achievements 9503337[/snapback] Selv er jeg ikke så veldig opptatt av de Achienements'a, men må ærlig innrømme at det gir meg litt mere i å gjerne utforske spilla litt bedre, ikke bare rushe gjennom de. Strekke meg litt ekstra enkelte ganger. Men å sitte for å få 1000 på alle spilla mine gjør jeg bare ikke! Det er for drøyt. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Synes det er både skremmende og uforståelig at det er så mange som bryr seg om achievements i spill når man ikke sitter igjen med noe enn et tall som faktisk kan sies å være synonymt med tid brukt på spillet. Nettop. De er beviser for at man har kommet så og så langt i ett spill, og at man har funnet ditt og datt hemelige gjenstander i spillet. Etter og ha brukt 20 timer på ett spill, så vil du gjerne ha noe som beviser at du faktisk har drept siste boss i ett spill, noe som mange ikke tror på uten bevis, Achievements er dette beviset for at man har greid ting innenfor spillet. Achievements går ofte på interne konkurranser, hvor det er om å gjøre og ha flest Achievements i ett spill først mellom en vennegjeng osv. Selv synes jeg det er gøy og ha en del Achievements i de spillene jeg har for og vise folk at jeg har spillet, jeg digger det, og shower lit off ved og få litt ekstra "secrets" i form av flere Achievements 9503337[/snapback] Jeg vil legge til: Du kjøper kanskje et spill fordi du tror eller vet at det er gøy å spille, og med Achievements så blir spillet ikke så fort ferdig. da tenker man at det hadde vært kult å klare spillet på alle vanskelighetsgradene, men det gidder man kanskje ikke hvis det er likegyldig. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Lurer på om det blir achievements på pc nå som Steam Community har kommet... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Lurer på om det blir achievements på pc nå som Steam Community har kommet... 9507001[/snapback] På Vista har man jo Live, så der er det achievements på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå