Hagforce Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei Er ute etter programmvare for å redigere .eps vektor filer. Lastet ned en prøveversjon av adobe photoshop, og der får jeg åpnet filen, men kun som bitmap. Hva kan jeg bruke Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvis det er en engangsforeteelse kan du laste ned en prøveversjon av Adobe Illustrator. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 EPS står for Encapsulated PostScript, og antar at ghostview vil duge Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tja, uten å ha testet dette selv med EPS-filer (Encapsulated Post Script Files) så finnes det et program i pakken OpenOffice som importerer EPS-filer. Og det beste av alt: dette er tegneprogrammet (vektor-grafikkprogrammet) i OpenOffice. En annen god nyhet er at dette er åpen kildekode og helt gratis å laste ned og bruke...evig. Verdt et forsøk, tror jeg. Så kan du også kaste ut MS Office hvis du ikke er en veldig avansert bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå