Gå til innhold

Asus G 2S

Cassius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Visst du skal ha en du skal spille spill på i neste 1 - 2 år, så vil jeg anbefale denne siden den har et bedre skjermkort, som skal yte 20 - 25% bedre enn 8600GT.

EDIT: Den jeg linka til har også 320 GB Harddisk, i forhold til Asus sin som bare har 160 i forhold. Asus sin har også 2,2 ghz CPU i forhold til Toshiba sin som har "bare" 2ghz, Toshiba sin er også overlegen i spill noe du legger vekt på.

Men asus sin har mindre oppløsning på skjermen 1440 x 900 VS toshiba med 1680 x 1050, Gaming mus, ryggsekk og Tv-tuner medfølger på Asus sin, visst det har noe å si for deg.

Konklusjonen er at jeg ville tatt toshiba da den er overlegen i spill ytelse, og har så og si ikke merkbar dårligere prosessor enn Asus. Toshiba har også mer lagringsplass og er mye penere i utseende etter min smak vel og merke.

Endret av Harribo
Lenke til kommentar
den linken funker ikke hos meg..

9498921[/snapback]

oh, beklager, da hadde jeg pasta feil link. Her er PC-en. Glemte å informere om at den har også HD-DVD :) tydeligvis ikke inne på langer enda heller, men ta en titt i prisguiden. De selger den fler plasser.

Endret av Harribo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...