Cassius Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er Asus G2S til 15500 kr et godt/brukbart kjøp? http://www.milrab.no/shop.php?showart=336662 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er Asus G2S til 15500 kr et godt/brukbart kjøp? http://www.milrab.no/shop.php?showart=336662 9497490[/snapback] Det spørs jo hva du skal bruke pcen til og hvor mye du er villig til å betale for den. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Jeg er lysten på en spill-PC, som også etterhvert skal gå an å bruke til studier. Tar sikte på Age of Conan når det kommer etterhvert ... gjerne med alternativer, billigere og bedre..=) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Studiepc som du kan bruke på skolen eller bare hjemme? Hvis du skal bruke den på skolen så er en 17" altfor stort. Jeg har en 15,4" og det ble stort nok det. Anbefaler enda mindre, gjerne 14". Når det gjelder spill så tror jeg den pcen takler de fleste spillene meget bra. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 studiene ligger nok en stund frem i tid sånn det ser ut nå, så egentlig blir den sikkert bare brukt til spilling de første 1-2 årene.. Noen som har noen alternativer til bærbar spill-pc rundt samme pris? gjerne billigere.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Visst du skal ha en du skal spille spill på i neste 1 - 2 år, så vil jeg anbefale denne siden den har et bedre skjermkort, som skal yte 20 - 25% bedre enn 8600GT. EDIT: Den jeg linka til har også 320 GB Harddisk, i forhold til Asus sin som bare har 160 i forhold. Asus sin har også 2,2 ghz CPU i forhold til Toshiba sin som har "bare" 2ghz, Toshiba sin er også overlegen i spill noe du legger vekt på. Men asus sin har mindre oppløsning på skjermen 1440 x 900 VS toshiba med 1680 x 1050, Gaming mus, ryggsekk og Tv-tuner medfølger på Asus sin, visst det har noe å si for deg. Konklusjonen er at jeg ville tatt toshiba da den er overlegen i spill ytelse, og har så og si ikke merkbar dårligere prosessor enn Asus. Toshiba har også mer lagringsplass og er mye penere i utseende etter min smak vel og merke. Endret 15. september 2007 av Harribo Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 den linken funker ikke hos meg.. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) den linken funker ikke hos meg.. 9498921[/snapback] oh, beklager, da hadde jeg pasta feil link. Her er PC-en. Glemte å informere om at den har også HD-DVD tydeligvis ikke inne på langer enda heller, men ta en titt i prisguiden. De selger den fler plasser. Endret 15. september 2007 av Harribo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ingenting skjedde med emnetittelen, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg