iverrofs Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Bygde meg akkurat en ny pc med ett Gigabyte GA-945P-DS3 hovedkort, en Core2duo 2,33ghz prosessor, og 2 gb kingston 5300 ram. Den starter rett og slett ikke, men da slo det meg en ting; Strømforsyninga er ei Nexus 350w, som mangler den lille ekstra kontakten til ATX kontakten. Kan dette være årsaken? Er denne 24v kontakten ett krav for hovedkortet eller bare ett evt supplemet? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Bygde meg akkurat en ny pc med ett Gigabyte GA-945P-DS3 hovedkort, en Core2duo 2,33ghz prosessor, og 2 gb kingston 5300 ram. Den starter rett og slett ikke, men da slo det meg en ting; Strømforsyninga er ei Nexus 350w, som mangler den lille ekstra kontakten til ATX kontakten. Kan dette være årsaken? Er denne 24v kontakten ett krav for hovedkortet eller bare ett evt supplemet? 9497281[/snapback] Det er så absolutt et krav at denne står i ja. Hvis ikke får jo ikke hovedkortet noe strøm og dermed vil ikke maskinen starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå