davidio Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei, Trenger en bærbar som skal brukes hovedsakelig som emnetittelen sier. Kommer til å redigere bilder med f.eks Photoshop. Ellers så vil den brukes for å se filmer på TV og kobles opp mot anlegg for å brukes som "jukebox" - helst trådløst. Er det også mulighet for å brukes for å ta opp fra tv er det enda bedre Skal ikke brukes noe særlig til spill - kanskje strategispill som f.eks Civ/Football Manager - har XBox og PS3. Allerhelst har ikke lyst å bruke mer enn 8k men kan nok strekke meg litt til hvis jeg må. Vekt er ikke det viktigste siden den erstatter PC (ikke plass i stuen) og jeg kommer mest til å bære den rundt i huset fra stue til "hjemmekontoret"o.l. - altså ikke reiser. Den bør ikke støye for mye. Håper dere kan hjelp meg. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei! Visst du sjekker ut denne linken, det er en ganske ok maskin til den prisen! Finnes også en versjon med 1gb minne som koster 500 mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå