TSP Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ok, er Alompi den 14årige ansatte nå? Trådstarter: Som nevnt utallige ganger kan butikker hindre deg i å kjøpe spill/filmer/musikk etc om kunden ikke er på eller er over den anbefalte aldersgrensen, det samme kan de gjøre om de er usikre og du ikke kan vise til bevis. Det er dog ikke en lovpålagt lov siden det er en anbefalt grense, derfor er det hver enkelt butikk som bestemmer om de skal følge grensene. Det jeg synes er mer skremmende er at om pug jobber på Spaceworld i Moss og det jobber en 14 åring der i tillegg. Synes jeg det nesten er verre at de gir han slik kritikk pug gir han her, enn saken emnet tar opp. Den type kritikk bør taes innad i butikken og ikke vises frem for alle og enhver på et forum om de ønsker et fortsatt godt rykte. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Greit at de ikke solgte deg spillet siden du ikke var gammel nok, men jeg er helt enig. De i den butikken er minimalt kundevennlige og ganske frekke til tider. De tror at de vet absolutt alt og sier ting som er feil. Har selv sagt ifra at det de sier er feil, og da bare går de bak disken... Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Ok, er Alompi den 14årige ansatte nå? Trådstarter: Som nevnt utallige ganger kan butikker hindre deg i å kjøpe spill/filmer/musikk etc om kunden ikke er på eller er over den anbefalte aldersgrensen, det samme kan de gjøre om de er usikre og du ikke kan vise til bevis. Det er dog ikke en lovpålagt lov siden det er en anbefalt grense, derfor er det hver enkelt butikk som bestemmer om de skal følge grensene. Det jeg synes er mer skremmende er at om pug jobber på Spaceworld i Moss og det jobber en 14 åring der i tillegg. Synes jeg det nesten er verre at de gir han slik kritikk pug gir han her, enn saken emnet tar opp. Den type kritikk bør taes innad i butikken og ikke vises frem for alle og enhver på et forum om de ønsker et fortsatt godt rykte. Ja, jeg er den 14årige ansatte. Trådstarter er en kompis av meg som pleier å komme innom en gang i blant når jeg jobber, og noen av de ansatte liker han ikke særlig godt. Tydeligvis liker de ikke meg særlig godt heller, i alle fall ikke fug. Jeg vet ikke helt hvordan jeg har vært så irriterende, eller hvordan jeg har plagd de ansatte, så forklar gjerne. Jeg blåser egentlig i hva en ansatt synes om meg, så lenge jeg får lønna mi for det arbeidet jeg gjør. EDIT: Skrivefeil Endret 7. januar 2008 av Alompi Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Alompi: Når disse folka i butikken begynte å hate meg var det etter at jeg sa at RROD ikke var "reparert" i XBox 360 Elite etter dette begynte de ansatte å være frekke å true med å hente "vaktene" på senteret vis jeg ikke går når jeg ikke hadde gjort noe... Og hvorfor liker dem ikke Alompi?? Han plager dem ikke (De gangene jeg har sett han) Folka i den butikken blir dritsure bare du kan noe om dems produkter dem ikke kan... Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke klag på noen som gjør jobben sin. Det er akkurat som om du skulle hatt noen håndtverkere hjemme hos deg som skulle ordne badet ditt og så var ikke jobben skikkelig gjort og du fant mange feil. La folk gjøre jobben sin og ikke klag på det! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke klag på noen som gjør jobben sin.Det er akkurat som om du skulle hatt noen håndtverkere hjemme hos deg som skulle ordne badet ditt og så var ikke jobben skikkelig gjort og du fant mange feil. La folk gjøre jobben sin og ikke klag på det! Ehm, tror jeg skjønner hva du mener med denne posten men du utrykker deg nok litt feil.. Hvis jeg leier en fagarbeider til å pusse opp badet, skal arbeidet selvfølgelig være feilfritt! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eksempelet var ille, konklusjonen verre. Folk skal klage om arbeidere ikke gjør jobben sin på en ordentlig måte. Om de ikke gir tilbakemeldinger, kommer med kritikk og slik får frem sine meninger. At slike tilbakemeldinger kommer er avgjørende, om det ikke hadde kommet ville ansatte blitt sløvere med tiden. Tilbakemeldinger lønner seg i det lange løp for kunder såvel som ansatte, selv om det ikke merkes lett. Viktig er det likevel å huske at det er fordel med konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel... Det var bare et eksempel, og jeg har hørt på mange forbruker-prgram at håndverkere ikke gjør jobben bra nok. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er ikke poenget! Poenget er at de først selger det å så sier dem at de ikke kan.. Samme person... Mvh. Rudde93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå