Rudde Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Folka på Spaceworld Moss Amfi er frekke mot kundene ber deg gå når du titter og står og sier meg opp i trynet at de ikke selger 16+ spill til 14 åringer når jeg spurte. (De solgte meg CS 1.6 og BF2142 en uke før) De sier også til kunder at Xbox 360 Elite er helt fixet for RROD. Syns dere dette er sånn man skal bli bethandlett i en butikk?? Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Folka på Spaceworld Moss Amfi er frekke mot kundene ber deg gå når du titter og står og sier meg opp i trynet at de ikke selger 16+ spill til 14 åringer når jeg spurte. (De solgte meg CS 1.6 og BF2142 en uke før)De sier også til kunder at Xbox 360 Elite er helt fixet for RROD. Syns dere dette er sånn man skal bli bethandlett i en butikk?? 9497155[/snapback] Det er som å sende en 15 åring ut av vinmonopolet, helt greit, regler er det for en grunn, kanskje de endelig ansatte noen med baller som hadde guts til å fortelle deg hvor skapet skal stå Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Folka på Spaceworld Moss Amfi er frekke mot kundene ber deg gå når du titter og står og sier meg opp i trynet at de ikke selger 16+ spill til 14 åringer når jeg spurte. (De solgte meg CS 1.6 og BF2142 en uke før)De sier også til kunder at Xbox 360 Elite er helt fixet for RROD. Syns dere dette er sånn man skal bli bethandlett i en butikk?? 9497155[/snapback] De som solgte deg noe en uke før gjorde ikke jobben sin, hun/han du møtte nå gjorde det. Hva er galt med å fortelle deg at de følger aldersgrensene på spill? Det er lov for deg å være skuffet, men dette er DEFINITIVT ikke dårlig service. RROD-uttalelsen tyder på at den du pratet med ikke hadde 100% peil på det han prata om, ikke noe mer. Om barn der jeg jobber spør meg om vi har GTA så svarer jeg at ja, men jeg kan ikke selge det til deg. Endret 15. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
GA Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hørtes ut som flinke butikk ansatte spør du meg, bare ikke helt innformert om X360 elite... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Men det var jo han som var på vakt som solgte meg 16+ spilla! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Men det var jo han som var på vakt som solgte meg 16+ spilla!9501709[/snapback] So?Har fint lite å si det,vedkommende du først fikk kjøpt spillene hos gjorde ikke jobben sin og denne regelen gjelder faktisk for alt av butikker i Norge (såvidt meg bekjent) så at du vil kalle det dårlig kundeservice er imo sprøyt. Endret 15. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Jeg spurte han om han solgte 16+ spill til mindreårige jeg skulle ikke kjøpe spill og han svare nei når han gjorde det for en uke siden -.- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg spurte han om han solgte 16+ spill til mindreårige jeg skulle ikke kjøpe spill og han svare nei når han gjorde det for en uke siden -.- 9501752[/snapback] Kanskje han hadde det travelt og ikke så på aldersgrensen eller trodde du var 16 år? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Jaja Men uansett... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Unnskyld at jeg sier det, men etter å ha lest første posten og noen til så skjønner jeg ikke at det er selgerne som er problemet her. Du spør om de selger 16+ spill til mindreårige og han sier nei. Hvorfor skal det være frekt? Ang. de populære røde ringene så virker det som du har vært i butikken en stund siden du skriver: "kunder" (flertall). Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 "Kunde" da fornøyd? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Men det var jo han som var på vakt som solgte meg 16+ spilla!9501709[/snapback] So?Har fint lite å si det,vedkommende du først fikk kjøpt spillene hos gjorde ikke jobben sin og denne regelen gjelder faktisk for alt av butikker i Norge (såvidt meg bekjent) så at du vil kalle det dårlig kundeservice er imo sprøyt. 9501727[/snapback] Er ingen regel i Norge om at man MÅ følge PEGI-ratingen på forsiden av spillcoverene nei. Men samtlige butikker gjør dette for ikke å bli busta av media som sender unger innom for å forsøke å handle. Min gamle butikk ble tatt der engang..solgte Tony Hawk med 12 års aldersgrense til en 10-åring. Dette ble slått stort opp . Så alle butikker følger aldersgrensene, selv om det ikke er lovbestemt! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har aldri blitt bedt om å gå ut derfra..... Lenke til kommentar
fug Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Min lille, fjorten år gamle venn. Nå er det nå engang sånn at loven fobyr oss å selge spill og/eller filmer med 16+ aldersgrense til personer som ikke kan vise til gyldig legitimasjon med bilde. Og at vi ba deg om å gå når du titta er jo ren og skjær løgn. Hvis du er den jeg tror du er, nemlig en ANSATT i butikken, så syns jeg ikke du har stort å klage over. :-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei, det finnes ikke en lovpålagt aldersgrense for spill, kun en veiledende . Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Sist jeg sjekket så stod det "anbefalt aldersgrense". Har opplevd folk som tror at et 3+ spill er for 3 åringer. :!: Opplevde for ikke lenge siden en mor som kom for å levere en leiefilm. Hun sa at ungen ikke fikk se filmen (som ungen hadde leid) for den var "anbefalt 12 år", ungen var vist 10 år. DET synest jeg er litt strengt. Endret 17. oktober 2007 av PantZman Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 PantZman: Spill sine aldersgrenser er kun veiledende, mens film har lovpålagte aldersgrenser. Lenke til kommentar
Putas Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan ikke helt se problemet med at du ble kastet ut av butikken. Du er sikkert en av de ungene som bare henger i butikken, spør dumme spørsmål og ellers plager de ansatte. Og du kjøper sikkert aldri noe. To spill for en uke siden, hvor ofte har du vært innom butikken uten å kjøpe noe? De i butikken ble sikkert lei av å se trynet dit og kastet deg ut, jeg hadde gjort akuratt det samme. Dette er ikke vondt ment, bare sier at dere "fjortiser" kan være veldig plagsome til tider, og til slutt blir voksene folk lei maset. Lenke til kommentar
fug Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Utrolig godt sagt, Putas. Hvis Rudde93 er den som jeg tror, er han nettopp det, en plagsom fjortis som plager oss ansatte, men det verste er at han var ansatt selv! Som 14-åring. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Utrolig godt sagt, Putas. Hvis Rudde93 er den som jeg tror, er han nettopp det, en plagsom fjortis som plager oss ansatte, men det verste er at han var ansatt selv! Som 14-åring. Hehe, er nok ikke meg som har laget innlegget nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå