Neo_mandal Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 har lastet ned alt som er å laste ned men når jeg kobler meg til en server så får jeg altid en debug error eller at jeg ikke kan connecte til serveren for øyeblikket.. Dette steam dritte begynner å irritere.. Det er usedvanlig treigt også! Noen som har klart å spille et spill med cs 1.6? Og hvordan kan jeg sette opp en cs 1.6 server? vilbare prøve det ut.. Takker For svar Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg prøvde den steam greia, men den bare låste seg hele tiden. Så jeg slettet hele dritten :x Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har spilt CS 1.6 gjennom Steam, funker fint det. Artig med nye våpen og skjold Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Steam er en tåpelig oppfinnelse. Liker gamle måten jeg. Mye mer stabilt og mye lettere. Jeg vil laste ned 1.6 separat, sånn at jeg kan sette opp 1.6 server internt og teste litt. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har spilt CS 1.6 gjennom Steam, funker fint det.Artig med nye våpen og skjold hmm, vel hos meg og hos mange andre funker det ikke i det hele tatt.. Hva i all verden er det som gjør at det klikker hos noen av oss.. har aldri hatt problemer med cs eller noen annent spill frem til nå.. forbanna steam.. er såå treig og funker ikke i det hele tatt.. mye enklere med den gamle versionen allikavel..' Noen som har klart å fikse problemet? Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 se her http://www.steampowered.com/forums/ kanskje det hjelper Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 står en masse der, med ingen klar hjelp å få.. Littegrann irriterende.. virker som det en en uofficiell side, og ingen som er der for å svare på spørsmål.. Nei.. venter et par måneder så er nok full versjonen ute.. noe så ustabilt som steam skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Fungerer fint her også. Introduksjonen av skjold vil uten tvil introdusere mange nye og interessante taktikker. Skal bli spennende å se hva folk finner på med disse skjoldene. Første gang jeg møtte en kar med det, fikk jeg angst og sprang og gjemte meg :-D De ser litt tåpelige ut med det der skjoldet... skilpaddeaktig? Jaja, utrolig morro. De nye våpenene har "rare" lydeffekter. Famas sin burst er sinnsykt presis, mens Galil har jeg ikke helt skjønt meg på enda. Noen ganger herjer den verre, mens andre ganger treffer man ikke låvedøra engang. Går vel seg til etterhvert, når jeg får prøvd de litt mer. Har bare spilt 1.6 et par timer enda... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 CounterStrike 1.6 kommer visstnok ut som en vanlig release også så man kan laste ned hele fila. Counter-Strike 1.6 BETA will only be available through steam, the final version can be downloaded the "old school" way so don't worry 56kers. Hentet fra CSCentral.com: 1.6 First Look Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå