firkantsopp Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Når jeg skal skrive kolon ":" i word, kommer det at ">" i stedet. Dette har aldri skjedd før. Hva er problemet? Edit: Oi, det har visst skjedd mye annet også. Æ, ø og å er fucka for eksempel. Endret 14. september 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 kan vel hende at noe/noen har skifta tastatur-layouten din til engelsk, da blir det nemlig slik. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du har nok byttet tastaturoppsett. Regner med du har XP: Ser du språklinjen til høyre på oppgavelinjen? Du ser den mest sannsynlig som "EN", trykk på den og velg "NO". Du har mest sannsynlig komt borti hurtigtasten for å bytte som er Alt+Shift. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Takk for svar! Nytt problem nå: Jeg har et digert word-dokument på 80 sider og ønsker å finne et bestemt ord. Er det noen måte å søke fram dette? Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bruk søkefunksjonen: Edit -> Find (jeg bruker engelsk Word) Her skriver du bare inn ordet du skal søke etter, og vips! så har du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå