firkantsopp Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 (endret) Når jeg skal skrive kolon ":" i word, kommer det at ">" i stedet. Dette har aldri skjedd før. Hva er problemet? Edit: Oi, det har visst skjedd mye annet også. Æ, ø og å er fucka for eksempel. Endret 14. september 2007 av firkantsopp
Puke Nukem Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 kan vel hende at noe/noen har skifta tastatur-layouten din til engelsk, da blir det nemlig slik.
sondrev Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Du har nok byttet tastaturoppsett. Regner med du har XP: Ser du språklinjen til høyre på oppgavelinjen? Du ser den mest sannsynlig som "EN", trykk på den og velg "NO". Du har mest sannsynlig komt borti hurtigtasten for å bytte som er Alt+Shift.
firkantsopp Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Takk for svar! Nytt problem nå: Jeg har et digert word-dokument på 80 sider og ønsker å finne et bestemt ord. Er det noen måte å søke fram dette?
TheHead Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Bruk søkefunksjonen: Edit -> Find (jeg bruker engelsk Word) Her skriver du bare inn ordet du skal søke etter, og vips! så har du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå