razh0r Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Heisann! Bandet mitt har lyst på en logo. Jeg har prøvd å tegnet en grunnskisse som det går an å jobbe rundt. Lurte rett og slett på om noen ville prøve å lage noe stort ut av denne nakne skissen? =) Bandnavnet er "skylineromance". Hvis dere ser nøye ser dere at det står SR inni "hjertet", noe som gir et lite særpreg! Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
MendE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hadde lite å gjøre så jeg bare testet litt... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Den var utrolig stilig! Setter pris på at du orka å lage noe=) Takker for forslag! Lenke til kommentar
MendE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hvilken farger vil du ha logoen i? Skal det være mørkt å dystert eller det stikk motsatte? Skal det bare være streker eller et objekt... Eller kansje 3D? Ikke sikkert jeg årker... Kommer an på hva jeg gjør i morgen... Endret 14. september 2007 av larskj16 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Kanskje hjertet kunne vært mørkegrått, med et lite rødskjær? Mørkt dystert høres bra ut. Vi tenkte også noe om at det kunne fløyet fugler over ellernoe, helt svarte kråker ellernoe. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå