Gå til innhold

Mange som speler innebandy?

Bozzeye

Anbefalte innlegg

Er det mange her på forumet som speler innebandy? Er det stor interesse for det? Eg speler innebandy sjølv, derfor lurer eg. Veit det er nokon frå Fjellkameratane (?) her i følgje ein tråd. Er det nokon frå Baune her? Går på Austevoll I.K., nermt Bergen. Eg var på dommarkurs for nokre veker sidan (i Bergen) og traff rundt 20 stk. tilsaman, to frå Baune, men husker ikkje om det var nokon frå Fjellkameratane. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skal spille i 2. divisjon i Trondheim denne sesongen. :)

Blir spennende å se om nivået er lavt nok til at jeg kan bidra med noe fonuftig. Jeg håper det.

9510409[/snapback]

Lurer på hvor stor forskjell det er mellom 2. og 3. divisjon. Har spilt i 3. divisjon, og det gikk ganske greit. Jeg spiller mye bedre nå, lurer på om jeg kunne henge med i 2. divisjon.

Ellers spiller 2-3 ganger i uka.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg og en kamerat spiller ikke innebandy, men vi er veldig interesserte i å prøve ordentlig. Liker forøvrig å spille det på moro, uten regler osv. så kunne vært artig å prøvd ordentlig. Er 16 år og bor i Haugesunds-området begge to. Noen som vet om det er noen klubber som driver med det her? Har ikke funnet noe på nettet så langt..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...