Laland Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 For all del, la ham spille det, men hvis det kommer så mye som ett ord om hvordan storyen er et på de store www.. Ja, kan bare si det sånn at Halo 3 er det ène spillet jeg vil spille uten og vite hva som befinner seg rundt neste hjørne! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 noen av vennene mine fikk kjøpt two worlds til 360 for 2 uker siden eller noe :O Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) ja her ser vi da ein expert butikk som er i gang med og selge halo3.. KILDE 9496718[/snapback] At Expert bryter release dato`er er ikke noe nytt, håper inderlig spillbransjen gir de som bryter releaser en hard straff fremover. Men dette kan godt være "juks", jeg har også dette coveret i min butikk mens bildet i bakgrunnen kan godt være en video fra nettet.. Endret 16. september 2007 av Damsgaard Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 har faktisk en norsk person på friendslista mi som spiller Halo 3. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Og hans navn er..? Lenke til kommentar
Spillguruen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Og hans navn er..? 9506325[/snapback] Det var først 5 eksemplarer som ble solgt i Stavanger, dette har Expert innrømmet. Nå har det tydeligvis spredd seg og stadig fler spiller Halo3 nå.. Håper dette får følger for Expert.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Og hans navn er..? 2 stk i The Saintz har det Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja, men de er ikke de eneste som har et eksemplar, sies det. Så da lurte jeg på hvme den evt. tredje personen var Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er opptil 7-8 personer om har det nå Nøyaktig hvem det er har jeg ingen interesse av og vite. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Noen er lucky altså Men vi andre får no bare vente :S Endret 16. september 2007 av Litek89 Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Må bare nedom expert sjappa på mandag for å sjekke. Håpet er jo der ^^ Hvis ikke er det fanen ta. Har fri fra jobben til jeg skal ut i 2 uker den 3.okt og av ALLE datoer så velger jobben å sette et viktig kontraktsmøte til den 25. sept... AV ALLE DATOER! Skulle spille hele dagen! Men får jeg tak i det så får dere heller prøve Ebay ^^ 9503069[/snapback] kommer ikkje halo3 den 26 sept da.. 9503109[/snapback] Joda, det er den 26 her i Europa, og den 24 eller 25 i USA, kan ikke huske helt, siden jeg har sett begge datoene i bruk... Hvor så jeg begge sa du?? Akkurat ja, på Bungies eget froum.... Slå den, de opperer med to release datoer, men jeg mener og tror at den 25 er release i USA... Endret 16. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 omg! er jo ikke noe stress å få tak i det nå.. det kalles kontakter... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vær snille å ikkje poste spoilere for Halo 3. Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ingen storsak dette, det var noen som gjorde en liten glipp, ikke værre. Greit at det er et storspill og det skal endel til å selge spill med lanseringsdato siden distributørene lager masse lapper med stor skrift osv. som de legger i eskene. Men det går jo an å gjøre en glipp som sagt, bare synd det skjer. Lenke til kommentar
Quaoar Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Og hans navn er..? 9506325[/snapback] Det var først 5 eksemplarer som ble solgt i Stavanger, dette har Expert innrømmet. Nå har det tydeligvis spredd seg og stadig fler spiller Halo3 nå.. Håper dette får følger for Expert.. 9506364[/snapback] Hvorfor håper du at dette skal få følger for Expert? Er det ikke kult da? At man har mulighet til å få tak i spillet litt før om man har flaks?! Det synes nå i alle fall jeg. Om jeg var en av de få som hadde Halo 3 nå, så hadde jeg sendt hjertens takk til Expert eller den/de som solgte meg spillet. Hva om du hadde fått tak i spillet nå? Hadde du lagt det i kjøleskapet for å vente til 26. sept, samtidlig som du hadde forbannet den personen som solgte deg det? <- Den der er til deg. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noen av de 'heldige' har tydeligvis planer om å fortsette flaksen sin, og har lagt ut Halo 3 på finn.no Link og Link Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Og hans navn er..? 9506325[/snapback] Det var først 5 eksemplarer som ble solgt i Stavanger, dette har Expert innrømmet. Nå har det tydeligvis spredd seg og stadig fler spiller Halo3 nå.. Håper dette får følger for Expert.. 9506364[/snapback] Hvorfor håper du at dette skal få følger for Expert? Er det ikke kult da? At man har mulighet til å få tak i spillet litt før om man har flaks?! Det synes nå i alle fall jeg. Om jeg var en av de få som hadde Halo 3 nå, så hadde jeg sendt hjertens takk til Expert eller den/de som solgte meg spillet. Hva om du hadde fått tak i spillet nå? Hadde du lagt det i kjøleskapet for å vente til 26. sept, samtidlig som du hadde forbannet den personen som solgte deg det? <- Den der er til deg. 9511136[/snapback] Hadde dette vært et engangstilfelle for Expert og de lovet å gå gjennom rutinene sine så hadde det vært greit. Problemet er at Expert bryter releaser hele tiden!! Stort sett alle stor titler havner hos kunder før releasen og det er irriterende for oss andre "lydige" spill selgere som må vente på riktig dato. Så å skylde på en glipp går ikke lengre for det glipper stort sett hver måned Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hadde dette vært et engangstilfelle for Expert og de lovet å gå gjennom rutinene sine så hadde det vært greit. Problemet er at Expert bryter releaser hele tiden!! Stort sett alle stor titler havner hos kunder før releasen og det er irriterende for oss andre "lydige" spill selgere som må vente på riktig dato. Så å skylde på en glipp går ikke lengre for det glipper stort sett hver måned 9516322[/snapback] Legg gjerne fram litt dokumentasjon på dette... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 I Elkjøpbutikken der jeg jobber er det fyfy å selge før releasedato, har hørt av de som jobber med software\film\spill at butikken kan miste retten til å selge slikt hvis de selger før release. Litt usikker på det siste der, men jeg tror da det er sånn. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg har en sikker kilde som sier at Expert mister alle rettigheter til Microsoft produkter hvis dette skjer igjen. Så til de som tror at Expert ikke får svi for dette; dere tar grundig feil. Endret 17. september 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå