Gå til innhold

Eternal Sonata blir multiplattform

prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør ikke noe for min del, har X360 så jeg får prøve spillet uansett. Synes foresten det ser ut som et interesangt spill, og jeg har aldri vært noe redd for å prøve ut det alternative på spillfronten så dette blir nok sikkert å finne veien til spill hylla uansett.

Dog eneste dumme med Multiplatform spill er det udugelig idiotiske sammenligningene som rår. "Oh, Eternal Sonata kjører på 59 FPS på PS3 men hele 60 FPS på X360, haha". Dam. Multiplatformspillenes nye mørke bakside.

Lenke til kommentar
Dog eneste dumme med Multiplatform spill er det udugelig idiotiske sammenligningene som rår. "Oh, Eternal Sonata kjører på 59 FPS på PS3 men hele 60 FPS på X360, haha". Dam. Multiplatformspillenes nye mørke bakside.

Det er vel mer slik at enkelte spill kjører silkeglatt på 360, men går som en hekkesaks i en miksmaster på PS3.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det her er jo old news:p

leste det på wikipedia ifjor engang=)

men må si at jeg har prøvd spillet og det har en koslig atmosfære samtidig som det er sært=)

noe jeg elsker:D

aha:) *note to self, alltid se på datoen* sånn=)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Men så er jo tråden snart 5 måneder gammel, Akra...

Spillet er for øvrig ikke noe særlig å bry seg om, veteraner av j-rpg vil finne spillet for enkelt og banalt, og nye til generen kan fort bli skremt av det urgamle japanske spilldesignet

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Spillet er for øvrig ikke noe særlig å bry seg om, veteraner av j-rpg vil finne spillet for enkelt og banalt, og nye til generen kan fort bli skremt av det urgamle japanske spilldesignet

haha. er det mulig å sammenlikne dette spillet med noen andre?

Lenke til kommentar

Vel. Jeg digger JRPG sjangeren veldig godt, og "Eternal Sonata" er, i mine øyne, et utrolig bra spill. Så jeg er i alle fall helt uenig med deg. PS3 eiere, dere har noe å glede dere til. Heldige dere som også får spille Eternal Sonata

Lenke til kommentar

For de ingrodde JRPG-fans kan nok tittelen fremstå som litt enkel, ihvertfall det eg har fått intrykk av. Men for min del var dette her inngangsbilletten for sjangeren. Spillet er ekstremt linært, men det har ein utrolig nydelig grafikk og har eit av de herligste soundtrackene eg har hørt i eit spill. PS3 utgaven skal forøvrig ha 2 ekstra spillbare karakterer, samt at du kan bytte klær etc. på alle karakterene i spillet. Mulig det var snakk om noen nye omåråder i spillet også.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Blue Dragon kunne vært et fint spill, hadde det ikke hatt en gjeng med småunger i hovedrollen. Har sjekket litt rundt eternal sonata, og overalt står det at spillet kommer i februar 2009. Jeg har kjøpt spillet fra en butikk i england, i PAL-versjon, samt oppdaget at spillet er sonefritt, men play-asia sender ikke spillet til EU/Europa. Spiller ingen rolle, for spillet er i posten nå :)

Endret av enl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...