someOen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Worms er litt gøy på lan, men om 3D-opplegget suger. Spill heller de "orginale". Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ingenting som slår en god runde Bomberman på LAN Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 achtung die kurve er kult paa lan Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 achtung die kurve er kult paa lan enig med den. også passer Heroes 3 ganske bra. Og Star wars galactic battlegrounds og aoe 2. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Natural Selection - HL1 mod, fps/strategi, veldig fokus på teamwork, og veldig moro å skremme folk som alien. DOTA - WC3 mod, alle får en helt og sloss mot hverandre på lag, går opp i levels, kjøper utstyr osv... Natural selection blir veldig fort kjedlig dersom det er 2-3 stykker som har spillt det før, og resten er nybegynnere. De som har spillt det før utvikler fort/bygger og tar over fort, mens de andre springer rundt med lmg/skulk og vet knapt at de har ressurser og en base å forsvare. Men om dere tar dere tid til 1 time opplæring, da blir det bra! Men nybegynnerene vil slite veldig fort når de kommer i kamp = kjedlig etter 10 deaths Bør egentlig bare spilles med de som er virkelig inne i FPS og sci-fi sjanger'n Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ingenting som slår en god runde Bomberman på LAN Faktisk ganske så sant! Left 4 Dead er også knakende moro. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg og kammerater pleier å spille C&C Generals når vi er på LAN, utrolig morsomt Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vet ikke om den er nevnt, men Warsow er helt fantastisk Lenke til kommentar
Mats_Gustavsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Call of Duty 2 / 4 / 5 Battlefield 2 Trackmania Stepmania O.S.V Lenke til kommentar
felaci Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Left 4 Dead WC3 med ulike custom maps Age of Empires 2 med exp. pack og The Ship - Du er ein passasjer om bord på ein båt, og du har i oppdrag å drepe ein av dei andre passajerane, og ein av dei andre har i oppdrag å drepe deg. Alle passasjerane blit spilt av players. og du må finne våpen, og passe på at du ikkje blir sett når du skal utføre oppdraget ditt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mine favoritter: Flatout 2 - Som sagt tidligere i tråden, genial på derby. SvenCoop - Må hive meg på denne jeg også, er tradisjon å spille gjennom minst tre baner på hvert LAN nå. Supreme Snowboarding - Moro! Trackmania Nations - Selvskreven BF 1942 - Fortsatt et veldig bra spill! StarCraft - God, evig ung klassiker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Går det an å spille The Ship, uten at det er online? Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Usikker om jeg bør postere her eller i en annen spill mappe... Vi skal holde LAN om ca. 2 mnd. og trenger tips på noen kule LAN spill. Det er lenge siden sist vi spilte på LAN (snart ett år siden) og det må vel ha kommet mange kule multiplayer spill siden den gangen. Kom med forslag! COMBAT ARMS!!! t det er gratis, tror det er i beta men rått er det Lenke til kommentar
almond Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 left 4 dead, cod4 modern warfare, quake3, sof2, cs er alle artige lan spill hvis du liker fps For RTS anbefaler jeg age of empires 2: conquerors, warcraft 3 med eller uten custom maps og hele command&conquer serien. Lenke til kommentar
Boosas Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Liste over spill som er et MUST! WC3 (DotA, Line Tower Wars, Footmen, Mauls?) CS 1.6 CS:S CoD 2 CoD 4 CoD 5 Battlefield 1942 Battlefield 2 Age of Empire 2 Age of Empire 3 Flatout Flatout 2 Worms: World Party Track Mania Nations Forever (Gratis) LotR Battle of Middleearth LotR Battle of Middleearth 2 Hvis du får tak i disse, er lanet ditt dømt til å bli perfekt! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 kan jeg anbefalle noe nytt? Prøv "Sins of a solar empire" Lenke til kommentar
MPC Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Empire Total War er sikkert fett for å spille slag! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vet ikke om den er nevnt, men Warsow er helt fantastisk Warsow er rått! Vi har installert det på MAC-ene på skolen, så vi sitter å spiller tre klasser mot hverandre. One-shot-kill mod er råest. Lenke til kommentar
Sondrekek Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Call of duty 4 Red Alert 2 Age of Empires 2 Counter Strike (1.6 og scource) Warcraft 3 selvom jeg ikke er så fan av det spillet selv. Mange gode lanspill:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå