Monstermark1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Counter Strike Battlefield: Vietnam Warcraft 3 Call of Duty Command and Conquer Generals Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 det som kan linkes på, som er morsomt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Age of Empires II er jo kjempebra! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 STARCRAFT! Utruleg synd at dei fleste LAN-folk ikkje ensar dette spelet eingong. Tidenes rts! Battlenet er morro, men LAN er endå meir morro, imho. Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Crysis! hvis dere har gode nok PC-er Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Counter strike er jo et must !: Age of empire Warcraft Battlefield Bare de er konge games Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Crysis! hvis dere har gode nok PC-er Ser for meg at kun 1 av 5 LAN-deltakere greier dette på nogenlunde OK grafikk. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Trackmania multiplayer er helt konge på LAN. Når du er en 6- 12 stykker som sitter i samme rom og spiller intenst er det vanvittig underholdende. Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Crysis! hvis dere har gode nok PC-er Ser for meg at kun 1 av 5 LAN-deltakere greier dette på nogenlunde OK grafikk. Ja ja Jeg tror nå de har oppdatert PC-en litt da kan vell sikkert kanskje spille low settings:P jeg kan spille på medium settings å det er jeg glad for Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Unntatt fra Battlefield, CS osv. så er jo FlatOut 2 knall. Iaf "Derby Challenge" via LAN;) Lenke til kommentar
Kane Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Natural Selection - HL1 mod, fps/strategi, veldig fokus på teamwork, og veldig moro å skremme folk som alien. DOTA - WC3 mod, alle får en helt og sloss mot hverandre på lag, går opp i levels, kjøper utstyr osv... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 For siste gang: DOTA er IKKE en mod, men et CUSTOM map! Jeg kan selv lage slike maps på under 5 timer. Ikke like kvalitetsrike, såklart. Krever en del mer innsats. Lenke til kommentar
bjerkman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Achtung die kurve er et genialt gratis spill. Morsomt og intimt spill der alle spiller på en pc på et keyboard. Eller Achtung die kurve lan verision der alle sitter på hver sin pc.. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Veit ikkje om folk tør å nevne det pga folk liker ikkje star trek. men Star Trek Legacy på lan er gøy. spesielt 4v4 Endret 2. januar 2008 av MPC Lenke til kommentar
Wobe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Unntatt fra Battlefield, CS osv. så er jo FlatOut 2 knall. Iaf "Derby Challenge" via LAN;) Støttes, Flatout 2 er genialt på LAN. Jo flere jo bedre. Derby er det kjekkeste og race er også morsomt. Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Command and Qonquer(?): Generals: zero hours. kommer lett inn i spillet. settlers 4. avansert strategi blobby. Just for fun. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Company of heroes Age of Empire 1/2 Swat 4 Flatout 2 Medieval 2: Total War De spillene jeg har spillt på lan med kompiser når jeg ikke spiller det vanlige som jeg spiller hele tiden Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Code name eagle Warcraft III DiabloII Battlefield CoD 2 Team foretress 2 Lenke til kommentar
Carnevik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kule spill. Men CS har vi nå spilt i MANGE år.Hadde håper på noe som gav oss litt nytt.<{POST_SNAPBACK}> Quake III da? Et eldre strategi spill.. Et eldre strategispill? Dette er vel egentlig et muliplayer actionspill, kom ikke her å sammenlign Quake 3 med warcraft assa!Quake 3 er uansett dritdigg å spille på LAN, trenger ikke å være så mange. 3on3 er mer en morsomt nok:)Ellers så finnes det sinnsykt manga morsomme multiplayer-mods for HL1! Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen gode forslag til RTS spill, men ikke spill med fokus på skyting og krig, men heller ala Transport Tycoon. TT er dessverre litt for gammelt til at det blir noe bra. Og locomotion ser nesten like dårlig ut, og har fått dårlig reviews. Funderer en del på Railroads! ... men det er viktig at spillet ikke er særlig nyere enn 2004... da jeg ikke har mange nok pcer som er gode nok til å kjøre spill særlig nyere enn det. Kunne ønske Transport T. fantes med oppdatert grafikk og gui. Hmmm... Liker skytespill, men moro med noe litt annet. Det gjør det jo også! Open Transport Tycoon Deluxe http://openttd.org/ Konge på lan:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå