TBJ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Usikker om jeg bør postere her eller i en annen spill mappe... Vi skal holde LAN om ca. 2 mnd. og trenger tips på noen kule LAN spill. Det er lenge siden sist vi spilte på LAN (snart ett år siden) og det må vel ha kommet mange kule multiplayer spill siden den gangen. Kom med forslag! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dere kan vell ikke unngå spill som Counter Strike 1.6 og Warcraft III? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Kule spill. Men CS har vi nå spilt i MANGE år. Hadde håper på noe som gav oss litt nytt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kule spill. Men CS har vi nå spilt i MANGE år. Hadde håper på noe som gav oss litt nytt. 9496698[/snapback] Quake III da? Et eldre strategi spill.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 CS Source Day of Defeat Source Medieval 2 Total War (eventulet med Kingdoms) Rome Total War Age of Empire 2 Battlefield 2 Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 S.W.A.T 4 (EXTREMT gøy på coop) Call of Dudy 1 og 2 Company of heroes Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Så langt er det kun" Company of heroes" og "Day of Defeat Source" jeg ikke har prøvd. Ja, S.W.A.T 4 ER ekstremt kult, selv om ikke det heller er så nytt lenger. Likte (liker) også Rainbow Six spillene godt. Faktisk så har Trackmania United slått overraskende bra ann, da dette virkelig har vist noe nytt (bortsett fra de andre Trackmania spillene). Jeg savner en god gammeldags WOW følelse, som jeg fikk da vi testet Call of Duty (1) og Battlefield for første gang. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Titan Quest er alltid kult. Du kan jo prøve å søke litt rundt på forumet da det sikkert er 40 andre helt like tråder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Gmod 10 [gmod9] kjempegøy å sammarbeide på et hus eller en base ect. Trackmania Spill om førsteplassen på internett, eller bygg baner til hverandre på lan!! Dod:S (day of defeat source): lag en klan og gå amokk med spader (garantert irreterende for andre ) Btw: gmod 9 er gratis, men gmod 10 er verdt de 10$ det koster! Gmod = garry's mod (hvis du ikke viste hva det stod for! [alt er hentet fra mine egne private lan!] Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tror Hidden (HL2 mod) kunne vært ordentlig gøy på lan (såfremt dere er over 5 stk), men har ikke fått vennene mine med på det enda Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Om toleransen for crap grafikk er tilstrekkelig: System Shock 2. Forløperen til Bioshock, men skumlere, og med laserpistoler og romskip. Man kan spille coop gjennom hele singleplayerhistorien, noe som desverre er temmelig unikt for pcspill. En har også en rekke vidunderlige karakterutviklingsmuligheter, og en merker at Bioshock er dummet betydelig ned i forhold til dette. Tror det er tilgjengelig som abanadonware også. Og med noen brukerlagde mods (søk på fora) blir grafikken litt mindre arkaisk også. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Age of Empires 2. Unreal Tournament. Battlefield 2. Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 warcraft III, Trackmania, CS 1.6/Source, BF2 og hvis dere spiller det, WoW. anbefaler WC3 på det sterkeste! Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 SWAT 4 som noen sa, hl2 deathmatch! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Halo Battlefield Trackmania! Age Of Empires 3 WC3 Track Mania Sunrise Unreal Tournament Command & Conquer 3 Kommer ikke på noen fler i farta TrackMania er et veldig bra spill syns jeg, et must på alle LAN-Parties! - Your man Romis™ Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Aliens vs predator 2 Ikke verdens beste grafikk men takler du 1,6 grafikk takler du dette. Kan være utrolig morsomt, men det kreves en del spillere. F.E.A.R Combat Grafikken er bra, hvis det er noen grafikkwhores på lanet. Samtidig med at man ikke trenger en superdata. Det er også gratis og man trenger ikke mange spillere for at det skal bli gøy. Half Life 1 deathmatch. Gud dette var morsomt. Ingenting slår å ha brekkjern only, med 10 stykker. GTA Vice City multiplayer. Morsomt og tulle rundt. Ha løp osv Lenke til kommentar
redsword Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dere skal spille Warlords Battlecry 2 dere å når dere blir litt lei av det, så skal dere spille Titan Quest! et MUST på Lan! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heyhey, ingenting er så gøy som en skikkelig Codename Eagle match!! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 wow og cs... hehe Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Swat 4 Total War (helts Rome) Starcraft (må ikke spilles et helt lan, man kan blifort lei) Counter Strike Source er mye morsommere på lan hvis dere bare har spilt 1.6 Half Life 2 Synergy Mod (krever en del spill dessverre) Battlefield 2 (Genialt hvis dere fordeler Kits) Battlefield 1942 (Spill mye Ohama Beach tror jeg mappet heter) Battlefield Vietnam Ser for meg at Garys Mod er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå