Alte-to Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 WLM funker nå Enda ikke på min Vista PC skjønner ikke dette!! Den virker noen minutter etter oppstart, noen ganger. så henger den... som en go gammel bugg! dreiv og googlet og testet gamle Beta versjoner, engelsk som tysk... men til ingen nytte. noen tips fra HW.no's Vista-forum tro?? TA Lenke til kommentar
adservio Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 WLM funker nå Enda ikke på min Vista PC skjønner ikke dette!!Den virker noen minutter etter oppstart, noen ganger. så henger den... som en go gammel bugg! dreiv og googlet og testet gamle Beta versjoner, engelsk som tysk... men til ingen nytte. noen tips fra HW.no's Vista-forum tro?? TA 9496506[/snapback] har du prøvd windows updates? det ligger en oppdatering der som hjalp meg. den var litt vanskelig å finne,men er kansje verdt et forsøk Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mye lettere vis du hadde postet en link til den updaten. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 adservio, Tenkte du på Programmet Windows Update eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå