Bishy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Ok, jeg har lastet ned den nye NHL demoen men, jeg har et lite problem, den er svart- hvit Lurte bare på om noen andre har samme problem eller vet hvordan jeg løser dette. Endret 14. september 2007 av Bishy Lenke til kommentar
EthanHunt Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er vel svart/hvit fordi spillet kjøres i 60Hz og NTSC-standarden som er vanlig i USA, imotsetning til 50Hz og PAL som er vanlig i Europa. Har hatt samme problemet med endel andre demoer, hvis man har en gammel TV som ikke støtter 60 Hz så blir bildet slik. Lenke til kommentar
Bishy Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Så ved å bruke en annen TV så vil probleme bli løst, takker Lenke til kommentar
EthanHunt Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Mulig det kan løses ved å anskaffe seg en eller annen kabel også, uten at jeg er 100% sikker på det. Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg er ganske sikker på at du må ha en RGB kabel til ps3 som du kan få fra Gameroom den koster vel 79 kr eller noe sånt og skal vel gjøre bedre grafikk i tillegg viss du har en vanlig CRT/billedrørs tv men viss du har hd tv så veit jeg ikke helt. Kan ikke så mye om det. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 HDTV + HDMI = Løsning på problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå