Plecto Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei. Har hatt en gammel Packard Bell bærbar og har nettop kjøpt en ny HP stasjonær med vista premium. Jeg får ikke pcene til å finne hverandre. Den ene er koblet trådløst og den andre med kabel til samme router og begge har internet. Jeg finner også begge pcene under DHCP lista i routeren. Jeg har pinget og skrevet \\altmuligrart men null resultat. Har sjekket både IP og navn på datamaskin samt deaktivert det jeg fant av brannmurer og virusprogrammer (tok med det og jeg ). Kunne noen hjulpet meg? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ligger de i samme Domene? Workstation MSHome? Det teller litt vis du ikke vet hvordan du blar igjennom domenene. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Det tenkte jeg faktisk ikke på Men er arbeidsgruppe og domene det samme? For å sette pcene til samme arbeidsgruppe hjalp ikke. Fant forresten ut at ikke pcene finner seg selv heller :S Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Prøv med denne: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå