Gangster Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ahahahahah Cs EIER! EID EID EID EID EID Lenke til kommentar
ZinoX Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Et spill som kalles "counter-strike" har et veldig kjedelig grafikk. det er kjedelig at det aldri blir oppdatert. det skjer aldri noe nytt. nå er jeg lut lei hele spillet.. *SLETTE CS* Lenke til kommentar
Gangster Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er klart imot spillet CS, si dine meninger om CS her. ahahahha cs eier2k3k EID Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er klart imot spillet CS, si dine meninger om CS her. ahahahha cs eier2k3k EID tøft med mange smileyes ja, tosk. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er klart imot spillet CS, si dine meninger om CS her. ahahahha cs eier2k3k EID Der har vi ett eksempel på en Public fjortiss CS speller. Bruker det såkalte 1337 språket, mange smil og dårlige meninger. bah Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ja takk.. fatter ikke at dere gidder å mase side opp og side ned om dette! Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Ja takk.. fatter ikke at dere gidder å mase side opp og side ned om dette! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 akzj0n en liten Copycat Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 ehm, den skjønte jeg ikke helt. *undre* Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 akzj0n en liten Copycat Neida, hehe kul side Lenke til kommentar
sete Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Nå virker det som om lekebil og antiCS-gjengen whiner like mye som de "såkalte fjortissene" de nevner hele tida :wink: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Skulle øsnke lekebil hadde våkna opp litt snart :| Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Skulle øsnke lekebil hadde våkna opp litt snart :| Jeg er da helt våken jeg Jeg liker ikke CS enkelt og greit. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg liker ikke CS enkelt og greit. Du liker ikke CS? Hvorfor? Er grafikken så viktig for deg? CS er nok det mest geniale MP spillet som finnes, ganske klart. Ja, det finnes mange "fjortisser" som whiner osv., men sånne finner man overalt (som f.eks her). Spilt CS i 1 år snart, enda ikke gått lei det. Jaja. meningsløst innlegg.. Men gi meg noen gode grunner til at du ikke liker Counter-Strike da. Hvis du klarer... Mvh, Thomas / -nCk2-|-XoRc- Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det virker ikke som om han klarer å komme med noe untatt at Grafikken suger, og spillet suger. Folk som Lekebil er sånne som ikke trengs å ta seriøst. Skal vedde på at denne diskusjonen ender opp med noe sånt som dette: Du er dumNei du er dum!!Du er dummereNei, for du er dummest i hele verden!Nei, for det er det du som er!Nei!!!JoNeiJO!!!NEI NEI NEI!!!Jo, jo jo alltid 10 ganger mer enn deg!Nei! uendelig mange ganger mer enn deg! o.s.v.... + hiv på masse smileys så er du der! Vær litt seriøs i kritikken i alle fall! Ikke kom med ubegrunnet klaging uten å ha noe annet grunnlag enn at spillet suger. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Nå er det DU som gjør det useriøst da, jeg kom med min mening fra dag1, men dere har preka ned på den i flere uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå