IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hvorfor skal vi som klager over CS dra til varmere strøk down under? det er da lov å ha meninger. lekebil, jeg sa jeg skulle ignorere deg, men det holder å ignoere grafikkhore postene . klart du kan ha egne meninger, men hvis du synes en i klassen er feit, går du da bort til han/henne og sier det? nei, tenkte ikke det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jeg tror ikke cs støtter 5.1 eller 4.1, det beste er å ha ett godt lukket headset, da kan man utifra en hvilken som helst lyd du hører vite nøyaktig hvilken kasse eller vegg fienden gjemmer seg bak, og nøyaktig hvor denne kassen er - og da er det bare å fyre løs og håve inn killen . åjoda.. hl-enginen er temmelig bra når det kommer til posisjonering av lyd i 3d (i motsetning til 2d, som stereo er) Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Grafikken: Begynner å bli utdatert, med det kommer en ny spill motor i Condition Zero som øker antall polymerer, samt bedre filtrering osv.. YES! Jeg håper for all del ikke at CZ kommer med polymerer. Polymerer er en stoffgruppe som f.eks. mange plattyper er bygd opp av, slik som PVC, og har ingenting med grafikk å gjøre. Polygoner du mener kanskje? Lenke til kommentar
Defender Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 LOL, mente selvfølgelig det. Sorry Syntest det var rart at ingen reagerte på det, så jeg håpet ingen så det Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 jeg tror ikke cs støtter 5.1 eller 4.1, det beste er å ha ett godt lukket headset, da kan man utifra en hvilken som helst lyd du hører vite nøyaktig hvilken kasse eller vegg fienden gjemmer seg bak, og nøyaktig hvor denne kassen er - og da er det bare å fyre løs og håve inn killen . åjoda.. hl-enginen er temmelig bra når det kommer til posisjonering av lyd i 3d (i motsetning til 2d, som stereo er) har du høytalere under og over deg da? Lenke til kommentar
norway Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 CS kan bare jørr 1 ting , brenna i hel***e. Den beste jukseren vinner!!! Woohoo , what a game!! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Counter-Strike støtter fint 5.1 (6.1 og sikkert)! Det gjør det iallfall hos meg. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Kjære Lekebil: Jeg vet ikke hva som får deg til å klage og syte som en såret kunstløper, men tør jeg spørre deg disse enkle spørsmål? Har CS gjort deg noe? Har CS vært slem mot deg, eller sagt noe til deg? Har du blitt utstøtt eller mobba pga CS en gang i din dype fortid? Jeg prøvde å forklare at noen liker rødt, mens andre liker blått. Dette sa du deg i forsåvidt enig i, men det virker på ingen måte sånn. Kan ikke du (og mange andre) bare la det være? Er det så fordømt vanskelig? Du spiller mest på konsoll sier du? Men hvorfor tar du deg bryet ved å kaste bort din "verdifulle" tid på noe så dumt som denne posten? Mine spørsmål er endeløse, så kan du ikke gjøre oss alle en tjeneste ved å sette strek? Ikke ta dette som et personlig angrep, men argumentene dine mangler seriøsitet og grunnlag. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Cs er gøy, har spilt det siden 7.1 . Jeg har alltid vent tilbake til cs da de andre spillene blir for kjedelig. Altså aldri gått lei av det, ellers hadde jeg gitt faen i det. Men det som er, er at de fleste som gir opp cs, aldri har vært no gode idet Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg spiller CS sikkert 10 timer hver uke. Men det som ødelegger er når du gjør det bra en runde så blir du siktet for å cheate. Og på en måte er det jo det du tror når andre er utrolig gode i spillet! Derfor gleder jeg meg til ny CS2.0 TF2.0 der teknologien er nyere og litt vanskeligere å cheate på! :wink: Lenke til kommentar
Defender Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Noen som vet når Condition Zero kommer i butikken? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har spilt siden cs 1.3 kom og er fornøyd med den Cs støtter surround 5.1 Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Noen som vet når Condition Zero kommer i butikken? Ingen som vet ennå. Sjekk her for mer info. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 hva er det såkalte Condition Zero ? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hva er det såkalte Condition Zero ? LOL!! det er det nye cs som kommer som blir mekka av valve (eller gearbox.. vet da f..) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 nice bilde Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Fjortiss er ikke en alder, men en tilstand... Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 ja og alle som spiller cs er i den såkalte fjortiss tilstanden. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ja og alle som spiller cs er i den såkalte fjortiss tilstanden. lekebil, du tror du er hevet over dem som spiller cs eller noe, det er ett pc spill mange liker - ikke noe mere enn det, det går ikke ann å trekke noen konklusjoner om en som spiller cs, barn helt ned i 12 års alderen og gjerne mye yngre folk spiller det og voksne mennesker på over 40 år spiller det. de som cheater, tror de er tøffest og slenger mest drit public-dritt-servere er gjerne fjortisser, men så er det jo en grunn til at det er så få folk med skills spiller på public servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå