Resus Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Til dere som fortsatt sitter å spiller CS..... nå er det virkelig på tide å utvide horisonten litt! Desert Combat (BF mod) har jo kommet! Kan godt nevne flere men det gidder jeg ikke i denne omgang. De som gidder å argumentere mot innlegget mitt, synes jeg egentlig litt synd på Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 DC kan brenne, men selve BF er jo bare genialt... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Dc kan brenne??? Er du sikker på at du har prøvd DC? Høres ikke ut som det. Joda, Bf er bra, men Dc er bedre. Men smak og behag og alle vet at smaken er som baken. Forskjellig hos alle.(Ok, nesten ) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 dc er kjempekult, MRLS er den diggeste bilen hittil, elsker å plaffe ned irakiske tanks i horisonten. men cs er kult det også, ingen spill har gameplay som ligner cs sitt, det har klart å bli ganske unikt der. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Folk kan spille CS til de ser mannen med ljåen for min del, MEN.... Det som irriterer meg med CS er alle de søppelhuene som sitter og maser på meg på LAN om jeg vil være med... (Fordi de vet jeg ikke har spilt spillet på evigheter, og de trenger litt lett targetpractice) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 DC kan brenne i helvete Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 ffs..for ikke å bruke flere teite ord..men uanz.. Har en spiller lov til å gå med awp konstant? -JA Har en spiller lov til å drite i å legge bomba? -JA Har en lov til å lamejoine? -JA Har man lov til å klage? -JA osv osv osv..så jeg skjønner ikke hva det er folk griner etter når de spiller?blir du drept så blir du drept..ikke snakk om gull elelr flaks eller no annet..du døde..det er du som ikke overlevde når han"gulla" ett hs på deg med awp. ergo: du gjorde feilen! Jeg er bare så lei av whine at jeg måtte få det ut..ahh..*lettet* :smile: Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Var morsommere når det var nyere, og før "alle" spilte det. Spillet er i grunn bra det, men jeg blir så £@$]!%¤ lei av alt fjortiss-snakk som f.eks. 1337 at jeg nesten ikke gidder å spille det lenger. Hørt om mute? Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ffs..for ikke å bruke flere teite ord..men uanz..Har en spiller lov til å gå med awp konstant? -JA Har en spiller lov til å drite i å legge bomba? -JA Har en lov til å lamejoine? -JA Har man lov til å klage? -JA osv osv osv..så jeg skjønner ikke hva det er folk griner etter når de spiller?blir du drept så blir du drept..ikke snakk om gull elelr flaks eller no annet..du døde..det er du som ikke overlevde når han"gulla" ett hs på deg med awp. ergo: du gjorde feilen! Jeg er bare så lei av whine at jeg måtte få det ut..ahh..*lettet* :smile: Folk er rare.....de sier whine......er ikke det og klage på at noen andre klager? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME". det der er vel det mest latterlig jeg har hørt spiller litt cs selv og syns det er goy, men litt irriterende med folk som bare kødder. folk som spiller kan ha litt oppi huet de og. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Pfft, mine kommentarer er bare best Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Lekebil.. åssen skjerm har du når du kan kjøre 2048x768@85hz? :o Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 folk kan bare whine om cs så mye de vil for min del.. men jeg synes cs er veldig morsomt.. spiller cs og bf like mye Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Var morsommere når det var nyere, og før "alle" spilte det. Spillet er i grunn bra det, men jeg blir så £@$]!%¤ lei av alt fjortiss-snakk som f.eks. 1337 at jeg nesten ikke gidder å spille det lenger. Hørt om mute? Hørt om at mute bare går utover miccen? Husker ikke komandoen for å fjerne public chat... Lenke til kommentar
Logipuh Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 CS var morsommere før, men d duger fortsatt. Det som plager meg mest er alle de folka som hele tiden tenker på statsen og derfor camper og/eller bruker AWP. Jeg må innrømme at jeg har vært en sånn "fjortiss cs spiller", men jeg må si, det er ikke bare fjortissene som maser og klager. De som er "voksne" og "proffe" i cs er så jævla overlegne og sier liksom NOOB til alle andre som ikke har spilt like mye cs som dem, DVS 5 timer hver dag siden det kom ut. Jeg skal si dere en ting: Å være 30 år og spille cs og skrike noob og taper til hver eneste person på serveren er den største taperen av oss alle!!!!!!!!!!!! Om bare cs hadde kommet ut med noen bra boter. F.eks noe lignende av de boten som er i Halo. Da kunne man spilt en player og sluppet all den masinga og alt d der! Lenke til kommentar
slash Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 counter strike med boter!!! *tørke tårer* ærlig talt, eneste du kan forsvare cs med er at det har en god sosial faktor, og oppfordrer til samspill og samarbeid. tar du vekk dette hva sitter du igjen med da? og om du fremdeles vil spille cs med boter så finnes det en bot-plugin som kalles realbot elns. (det gjorde iallefall det i gamle dager, om det finnes ennå og er kompatibelt med nyere versjoner av cs aner jeg ikke) hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Var morsommere når det var nyere, og før "alle" spilte det. Spillet er i grunn bra det, men jeg blir så £@$]!%¤ lei av alt fjortiss-snakk som f.eks. 1337 at jeg nesten ikke gidder å spille det lenger. Hørt om mute? Hørt om at mute bare går utover miccen? Husker ikke komandoen for å fjerne public chat... hvis du muter noen så ser du ikke hva han skriver heller.. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 CS er vel egentlig ikke et dårlig spill. Jeg spilte masse CS før, ble jo helt avhengig. Det jeg misliker er den gamle grafikk motoren, alle "ukurante" spillere (les: fjortiser ), cheats, omg plz stfu n00b, etc Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det jeg misliker er alle "ukurante" spillere (les: fjortiser ), cheats, omg plz stfu n00b, etc Spiller du på public server er det alltid en som whiner, uansett. Men finn deg heller en litt aktiv klan, som spiller pcw's og slikt.. det som er gøy! #CA.no > XoRc Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 *host* http://l337images.com/images/picture86.jpg *host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå