LekebiL Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg er da fullstendig klar over det, jeg spiller jo CS selv. Hva i h.e.l.v.e.t.e.* er det du klager på da??? *)huleste er lite virkningsfult... eller tuller eg? Her lager han en tråd om at han er imot spillet cs , også spiller'n det selv WTF ? :o Jeg er klart imot spillet CS, si dine meninger om CS her. Er du schizofren eller ? Jeg startet å spelle det for noen uker siden hvor jeg deltok i en CS compo på www.polarparty.net , akkurat DA var det underholdene. Så har jeg spellt det litt nå og litt da. Men det er ikke underholdendende å spille dette spillet public. Lenke til kommentar
puta Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Det finnes 3 typer folk. 1. Jævla trøtte typer som kun sitter og driver med web-design og andre nørdeting. 2. De som spiller. 3. De som spiller litt og avveksler med litt nørdologi. Selv er jeg en kombinasjon av 2 og 3. Forresten.. En schizofren lekebil tar seg vel ikke så godt ut. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Det finnes 3 typer folk. 1. bidige trøtte typer som kun sitter og driver med web-design og andre nørdeting. 2. De som spiller. 3. De som spiller litt og avveksler med litt nørdologi. Selv er jeg en kombinasjon av 2 og 3. Forresten.. En schizofren lekebil tar seg vel ikke så godt ut. alle vet at det bare er 10 typer folk; de som forstår binære tall, og de som ikke gjør det... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 lekebil, slike som deg er irriterendes, du spiller cs, finner en dritdårlig server som det er hat å spille på, så klager du på spillet når det egentlig er du som ikke klarer å finne server... public er gøy på gode servere, like gøyt som på lan nesten. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Åssen vet du att jeg finner dårlige eller ikke dårlige servere? Noen av vennene mine er noen av norges beste CS spillere. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Åssen vet du att jeg finner dårlige eller ikke dårlige servere? Noen av vennene mine er noen av norges beste CS spillere. Et annet problem med dette: mange sier at de er verdensbeste til n00bs Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Åssen vet du att jeg finner dårlige eller ikke dårlige servere? Noen av vennene mine er noen av norges beste CS spillere. dårlig server er en server med fjortisser som konkurrer om å slenge mest drit til hverandre, halvparten av begge spillerne camper med awp og står på det samme stedet hele runden med den, masse folk som maser og synger i miccen så du blir helt distrahert, det er minst 30 spillere innpå den hele tiden, round timen er av en pervers grunn 5 minutter, det er bare dårlige maps som spilles, folk anklager deg for cheats jevnlig, folk er statshorer og kaller de med dårlig stats for noober og de med mye death som noober (jeg mener det er mye bedre å ha 11-10 i stats enn 10-0 i stats), folk defuser ikke bomben, folk går aleine der de vil og hjelper ikke teammates som blir skutt på 2 meter forran de, teammatene camper aleine og ofte går hele laget samme veien slik at bomben kan bli plantet uten hindringer. nå har jeg fått nevnt noenting, er det noen av disse tingene innpå serv0ren du spiller på så er den dritt mener jeg... det med statsen, hvis to folk dreper 5 stk en runde og har 20 hp igjen - da mener jeg det er bedre å angripe for å skade eller kanskje drepe ett par til istedet for å basecampe for å holde seg unna fiender så de ikke får en death... dessuten de som dør oftere har mindre penger, jeg synes det er bedre å ha mye death enn lite death om man har mye kills. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 dårlig server er en server med fjortisser som konkurrer om å slenge mest drit til hverandre, halvparten av begge spillerne camper med awp og står på det samme stedet hele runden med den, masse folk som maser og synger i miccen så du blir helt distrahert, det er minst 30 spillere innpå den hele tiden, round timen er av en pervers grunn 5 minutter, det er bare dårlige maps som spilles, folk anklager deg for cheats jevnlig, folk er statshorer og kaller de med dårlig stats for noober og de med mye death som noober (jeg mener det er mye bedre å ha 11-10 i stats enn 10-0 i stats), folk defuser ikke bomben, folk går aleine der de vil og hjelper ikke teammates som blir skutt på 2 meter forran de, teammatene camper aleine og ofte går hele laget samme veien slik at bomben kan bli plantet uten hindringer. nå har jeg fått nevnt noenting, er det noen av disse tingene innpå serv0ren du spiller på så er den dritt mener jeg... det med statsen, hvis to folk dreper 5 stk en runde og har 20 hp igjen - da mener jeg det er bedre å angripe for å skade eller kanskje drepe ett par til istedet for å basecampe for å holde seg unna fiender så de ikke får en death... dessuten de som dør oftere har mindre penger, jeg synes det er bedre å ha mye death enn lite death om man har mye kills. bra sagt (eller skrivd) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Alt dreier seg ikke om fjortisser her i verden Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 når man lager en slik thread er man ikke mye bedre en folka som spille d h0h00h0h0hh0h0h00h0 Man er faktisk hakket dårligere CS er gøy... Har dere ikke noe bedre å finne på enn å rakke ned på CS??? Tragiske folk! Finn dere en hobby! Reis Jorda Rundt, Les ei stor bok, Lær dere å spille et instrument, Begynn å samle på frimerker, eller gjør noe annet hvis det er noe dere har lyst til å gjøre. Ha et fint liv nei, neI, NEI! man må da ha stålthet nok til å la være å dra slike stunt! CS er for folk med pc'er fra steinalderen og/eller ikke har vett nok til å spille noe annet. CS var gøy... Da det ikke var om å være best og "eie" men å ha det gøy. Det blir heller ikke bedre av de mange idiotene som spiller det. alle er ikke idioter, men mesteparten. Et eksempel: en i klassen min. Dagen hans: komme for sent på skolen/ikke komme på skolen, ikke gjøre en drit, får bare enere og toere, går hjem, spiller CS, går ut og røyker, går inn igjen, spiller CS til langt på natt, kommer for sent til skolen! Og snakker om hvor god han er i CS og at han eier oss alle any day of the week! Og tøffer seg og tror han er verdens konge. F*** jeg blir så sur. Han kan da ha stolthet nok til å la være. Idioter som han gjør CS dårlig! Men for all del der finnes gode servere med skikkelige folk og der er det gøy å spille. :wink: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 lol gammel pc fra steinaldern du liksom :| cs er et krevende spill og du trenger en ganske ok data for å dra 100fps uten fps dropps Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 bare fordi det er noen få idioter / fjortisser som spiller cs kan dere ikke rakke ned på hele "kulturen" Og snakker om hvor god han er i CS og at han eier oss alle any day of the week! Og tøffer seg og tror han er verdens konge. F*** jeg blir så sur. Han kan da ha stolthet nok til å la være klassisk eksempel på en sikkelig lamer, sånne hater alle. men for all del, det finnes hyggelige og intelligente mennesker som spiller cs. Jeg f.eks. spiller mye cs, veldig mye. men jeg klarer fortsatt å komme meg på skolen og tjene mine egner penger (jobb). derfor er det relativt latterlig å slenge med leppa om cs bare fordi noen få er idioter, er ikke cs sin skyld skammer meg faktisk over de, de skaper et dårlig rykte til cs folk generelt... vet ikke om du sa det lekebil, jeg gadd nemmlig ikke å lese hele threaden, men kan du begrunne nøyaktig hvorfor du hater cs? Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Btw, av det lille jeg har lest tørr jeg påstå du kommer under kategorien "fjortiss" og / eller "lamer" Åssen vet du att jeg finner dårlige eller ikke dårlige servere? Noen av vennene mine er noen av norges beste CS spillere. bare det at du er istand til å si sånt er bevis nok faktisk :/ kan være jeg tar feil, men det er iallefall det inntrykket jeg har fått til nå Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 bare fordi det er noen få idioter / fjortisser som spiller cs vet ikke om du sa det lekebil, jeg gadd nemmlig ikke å lese hele threaden, men kan du begrunne nøyaktig hvorfor du hater cs? han synes det er mange fjortisser som spiller det og så har det ikke god nok grafikk... Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 for de som ikke har fått det med seg enda, grafikk betyr ikke en dritt for at spill skal være bra etter min mening... uansett hvor bra grafikk det er på et spill kan man ikke spille det uendelig (som noen kan med cs, q3 og de andre mest spillte spillene) det som må til er gameplay, spillbarheten. det er _mye_ viktigere. jeg digger tetris enda, det sier litt Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 nei, neI, NEI! man må da ha stålthet nok til å la være å dra slike stunt! CS er for folk med pc'er fra steinalderen og/eller ikke har vett nok til å spille noe annet. CS var gøy... Da det ikke var om å være best og "eie" men å ha det gøy. Det blir heller ikke bedre av de mange idiotene som spiller det. alle er ikke idioter, men mesteparten. Et eksempel: en i klassen min. Dagen hans: komme for sent på skolen/ikke komme på skolen, ikke gjøre en drit, får bare enere og toere, går hjem, spiller CS, går ut og røyker, går inn igjen, spiller CS til langt på natt, kommer for sent til skolen! Og snakker om hvor god han er i CS og at han eier oss alle any day of the week! Og tøffer seg og tror han er verdens konge. F*** jeg blir så sur. Han kan da ha stolthet nok til å la være. Idioter som han gjør CS dårlig! Men for all del der finnes gode servere med skikkelige folk og der er det gøy å spille. :wink:[/quote Jeg har en XP2400, NF7-S V1.2 med 512 MB Corsair og Win2000 Pro og jeg spiller CS!!! UTROLIGT!!! Vel, du baserer din "klage" på en person som gikk i klassen din, en som jeg ville kalt taper. Folk som ikke går på skolen for å spille er tapere, og de fleste som spiller CS er ikke tapere, de går på skole eller er ferdig med det. Hvis du har problemer med CS så burde du iallefall argumentere med flere ting en bare en personlig erfaring med en CS spiller. Din klage blir irrelevant og misinformativ. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei! ikke prøv deg. Du vet like godt som meg at det er flere som han der ute, og uansett sier jeg ikke at dette gjelder alle som spiller CS, men en god del... Du må innrømme at det ikke er noe gøy å spille noe som helst spill på en server med bare konkurranse stats horer som tror de er så sinnsykt fete og gode, og skryter av statsen deres. De er ikke god, de bare camper og får god stats... :wink: Dette skriver jeg jo over så les det skikkelig før du refser! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Kan vi ikke heller ta en "hva er det som gjør cs så digg?" For min del så må det bli den digge våpenfysikken. Det er ingen andre spill som kan måle seg med den. Men skal man ha realisme så er kanskje ikke cs no særlig. Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 lol gammel pc fra steinaldern du liksom :| cs er et krevende spill og du trenger en ganske ok data for å dra 100fps uten fps dropps HALLO!! BESTEMORRA MI DRAR CS 100 frames pro secundo!! jeg har spilt cs i fem år nå... på tide at folk begynner å våkne til live her!! vi har faktisk beveget oss videre!! en bruker ikke hest og kjerre når en ferrari står klar i garasjen.. og jeg kjørte avg 117 fps på en p3 @ 800 mhz og et RAGE FURY-KORT!!! så den som kommer å sier at cs er krevende kan kysse meg mitt i seralporten! hail carmack, peace out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå