Gjest Gjeste-ungdom Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Heisann! Fikk i fjor jobb på en Esso-stasjon. Klarte å holde meg unna fastfooden til tross for den billige rabatts-prisen men i sommer sprakk jeg og spiste opp til en stor burger og noen pølser hver dag. Ble utrolig usundt. Jobba såpass mye at jeg ikke fikk trent. Nå i det siste har jeg merket at om jeg spiser en kebab / burger / fastfood får jeg sammentrekninger i magen, "pipe"lyder fra tarm/mage og mye luft i magen. Dette kan også være ved vanlig middags-spising. Det skjer ofte på kvelden, på dagen er det ikke noe problem. Men etter middagstider er det nesten hver dag et problem. Har ikke fått begynt å trene enda og sitter som regel ved pcen hele tiden. Er dette noe som vil forbedre seg ved å trene mer? Spiser normalt igjen nå. Utrolig irriterende da det er svært flaut å sitte på møter etc. med stadige lyder fra tarm/mage. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei. Dette kommer dessverre av kostholdet, og trening vil ikke hjelpe mye. vaio Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Blir dette bedre etter hvert? Evt. hvor lenge? : / Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Blir dette bedre etter hvert?Evt. hvor lenge? : / 9496667[/snapback] Det ta snitt 8 timer for tarmene dine å utskille den forrige "middagen din" Hvis du spiser sundt innen 24timer, så burde det går bra. Dessverre kan jeg ikke forteller deg nå "lydene" vil forsvinne. Har du irritert tarmen med junkfood, så må du nok forventer en uke før alt er ok igjen. Som efaring ta det meg 3 dager før det føles ok igjen, etter en milkshake fra Mc D. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Da tror jeg at jeg har spist laaangt mer enn jeg burde. For har ikke spist "mye" junkfood på flere uker. Enda så kødder magen på kveldene. Kjenner det nå f.eks. eldig mye luft i magen og "lyder". Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Går det en natt så er alt fint igjen, om morgenen er alt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå