Contribo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg lurte på om 14" skjerm blir for lite, er det noen som har noen innvendinger på det, så kunne det ha vært fint.. For jeg vurderer asus f8sa, hvis den noen gang blir bekreftet på ps data, det tar sin tid på forhånd takk Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hvor langt er et tau? Hvor tung er en fisk? Er 14" for lite? Litt vanskelig å svare på et slikt spørsmål uten å vite til hvilken bruk. Hvis 14" alltid var for lite, hadde vel ingen laget denne størrelse i utgangspunktet. Med mange programmer oppe samtidig blir det for lite. Som en surfepc i sofaen kan det være greit at den ikke er for stor. Oppløsningen har også en del å si. Endret 14. september 2007 av Jarlsberg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hva skal den brukes til? Lenke til kommentar
Contribo Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Unnskyld, jeg tenkte spill, film og diverse, men jeg glemte å skrive det Jeg har også sett på asus f3sv, men lydinngangen er i fronten, og det er veldig irriterende. Men F8sa ser veldig digg ut og har gode specs og tilbehør, slik som fingeravtrykkleser m.fl. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du kan uansett koble til en ekstern skjerm, og ekstern tastatur, og da har ikke størrelsen noe å si, men 14" for spill og film er vel i nedre del av hva som er akseptabelt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tja, det spørs hvor nært man har skjermen og hvor stor pris man setter på flyttbarhet. Jo større skjerm jo større og tyngre blir PCen å drasse med seg. Til "stasjonært" bruk så kan ofte 15-17" være passe, kanskje til og med de monsterbærbare med 20". Men til en som er mye på farten med PCen så vil jeg si 12-15" er passe. Avhengig av smak og behag. Begge de nevnte PCene er forresten gode til spilling. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Unnskyld, jeg tenkte spill, film og diverse, men jeg glemte å skrive det Jeg har også sett på asus f3sv, men lydinngangen er i fronten, og det er veldig irriterende. Men F8sa ser veldig digg ut og har gode specs og tilbehør, slik som fingeravtrykkleser m.fl. 9496244[/snapback] Til den bruken så vil jeg si at 14" er for lite, spesielt med tanke på film og spill. Da hadde jeg heller gått for en med 15.4" eller 17". Til en pc som ofte skal være med på tur, og som ikke blir brukt til applikasjoner som krever høg oppløsning og stor skjerm så er en 14" eller mindre perfekt. Lenke til kommentar
Contribo Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Du kan uansett koble til en ekstern skjerm, og ekstern tastatur, og da har ikke størrelsen noe å si, men 14" for spill og film er vel i nedre del av hva som er akseptabelt. 9496283[/snapback] Ja, har overveid det og men jeg er ikke så fan av å bruke mange penger på data, og så måtte bruke penger på skjerm.. 'Men det er absolutt en mulighet, derimot hvis har du noen forslag til andre bærbare, så hadde det vært fint Men jeg ser helst at det er av merke asus, for de har jeg hørt mye bra om Endret 16. september 2007 av Contribo Lenke til kommentar
Contribo Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Den blir jo sikkert med til og fra skole, evt. andre steder.. Nærmere en stasjonær enn en portabel bærbar.. Men jeg finner ikke 15,4" som faller til smak, ihvertfall ikke asus, hadde det ikke vært for lydinngang i fronten på F3sv, så har jeg hatt en sikker vinner.. Doh Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hva er galt med lydingang i front? har det på min laptop og det funker bare fint. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bryr meg egentlig ikke om størrelse jeg, har en 12" som jeg sitter å spiller css på iblandt, men har den for det meste kobla den opp på en storskjerm Lenke til kommentar
Contribo Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Hva er galt med lydingang i front? har det på min laptop og det funker bare fint. 9503869[/snapback] Usikker, men jeg har ikke hatt bærbar før, så jeg ser for meg at ledningene ligger over tastaturet Kommer vel an på om den er midt på eller litt lenger til siden eventuelt For jeg vurderer å kjøpe med logitech x-540 e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå