abergene Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg har en Dell pc og har brukt trådløs mus fra logitec og den har fungert utmerket fram til nå nylig. Plutselig fungerte ikke logitec mus jeg kjøpte for 6 mnd siden, det samme gjaldt en trådløs mus og tastatur fra Microsoft. Jjeg gikk til butikken og leverte den tilbake. Da vi så nærmere på den delen som stikkes inn i USB-inngangen var den deformert nærmest metallet. Altså nærmest pc-inngangen. Det hadde blitt for varmt. Jeg fikk en ny og dro hjem og satte den inn og den fungerte utmerket i ca en arbeidsøkt. Neste gang jeg satte den inn fungerte den ikke. Jeg dro tilbake til butikken, fikk en ny, sjekket den mot pcer i butikken og min egen som jeg hadde med meg og alt ok. Slo min egen av og dro hjem og startet min egen pc igjen. musa fungerte ikke. Hva i alle dager er det som skjer? har noen opplevd det samme? Noen tips ? jeg tør nå ikke sette inn noen ny mus for jeg er redd for at 'noe' på min pc ødelegger musa. kan det at USB inngangen ble så varm ha noe med saken å gjøre? jeg er ganske forvirret! Noen ganger skjuler problemet seg under et annet..! Tusen takk til den som kan komme med gode tips! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå