Wiciwato Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hodetelefonene funker ikke....Jeg kan høre lyd i de, men det funker ikke å snakke i de....På css kommer det opp at jeg snakker, men ingen lyd... Kan du hjelpe? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Forsåvidt ikke så overraskende at det ikke går an å snakke i hodetelefonene, på samme måte som man ikke hører så mye lyd fra en mikrofon... Hvis du HAR en mikrofon tilknyttet hodetelefonene, ville jeg sjekket at mikrofonkabelen er plugget i riktig inngang, hvis det er egen mikrofonplugg på de. I tillegg ville jeg sjekke at det ikke er haket av for mute i kontrollpanel > audio devices > advanced Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Men jeg finner ikke mikrofon enheten på Lyder i kontrolpanelet...Bare høyttaler enheten.... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 På advanced finner du options > properties. Der kan du velge hvilke enheter som skal vises i listen. Fra audio devices kan du også velge voice-taben, og enhet derfra. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Finnner ikke det advance køddet.... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Nå fant jeg det, den stod på mute, men det er ikke bedre nå... Jeg finner ikkke den enheten til hodetelefonene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå