Gå til innhold

Kjøpt: Meizu M6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en i 8-9 måneder før den klikket og døde hen forrige uke. Erstattet den med en Sony NWZ-818.

Meizu-en er veldig liten, lett og fin, og jeg hadde aldri byttet den ut om den ikke hadde klikket. Problemet med min var at scrolleknappene hengte seg opp. Når jeg startet spilleren, begynte volumet med en gang å gå helt opp eller helt ned. En stund virket det å reset'e spilleren hver gang jeg startet den, men til slutt var det helt caramba. Forsøkte flere firmware-oppdateringer, og når jeg skulle prøve resettings-programmet til Meizu (som man kun skal bruke i nødstilfeller), klikket den helt. Nå får jeg den ikke på heller.

Sikkert ikke slike innspill du var ute etter, men det er nå slik det er :p Spilleren er bra da, når den virker!

EDIT: Vel og merke at jeg hadde den første versjonen (TP). Eneste forskjellen mellom den og den nye (SP) er at skjermen er billigere på de nye (Samsung i stedet for Toshiba, tror jeg).

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar

EDIT: Vel og merke at jeg hadde den første versjonen (TP). Eneste forskjellen mellom den og den nye (SP) er at skjermen er billigere på de nye (Samsung i stedet for Toshiba, tror jeg).

9510556[/snapback]

Samsungskjermen (SP) er er mer lyssterk og har bedre innsynsvinkel enn TP-modellen hadde. Fargene kunne virke litt mer livlig på Toshibaskjermen, men allikevel er den nye å foretrekke.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei

Jeg har et problem med min Meizu m6, den er bare 1 uke gammel. Da jeg satt meg ned for å høre på musikk klikket den plutselig og hele greie frøs. Det går ikke ann å gjøre noe, jeg har prøvd utallige ganger å slå den av men det går ikke. Hva skal jeg gjøre? :cry:

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har et problem med min Meizu m6, den er bare 1 uke gammel. Da jeg satt meg ned for å høre på musikk klikket den plutselig og hele greie frøs. Det går ikke ann å gjøre noe, jeg har prøvd utallige ganger å slå den av men det går ikke. Hva skal jeg gjøre? :cry:

Du kan prøve dette: (Står vel noe om dette i bruksanvisningen også)

Resetting the Player

Press and hold the Enter button for about 10-20 seconds or until screen quickly flashes. After the flash, Mini Player will be turned off. You have now performed a simple reset and can proceed to turn the player on again.

Performing a Hard Reset

Press and hold the ON/OFF and the “>>|” buttons together and until player turns OFF itself. All data will be lost.

Formatting the Player

Press and hold the ON/OFF and the “|<<” buttons together and until player turns OFF itself. You will need to load firmware files before this.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...