ABautz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Når routeren er satt opp med brukernavn og passord til Telehor Offline er det vel bare å velge å koble til via LAN (Bredbåndstilkobling som alltid er aktiv) i winXP? Trenger vel ikke å skrive brukernavn og passord da? Alex Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Når routeren er satt opp med brukernavn og passord til Telenor Offline er det vel bare å velge å koble til via LAN (Bredbåndstilkobling som alltid er aktiv) i winXP? Trenger vel ikke å skrive brukernavn og passord da? Alex Nei, husk @online.no etter brukernavnet i routeren. Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 ja, routeren er satt opp riktig med [email protected]. Det jeg egentlig spør om er hvordan jeg setter opp tilkoblingen til internett fra maskinen. Jeg regner med at jeg må velge denne Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 ja, routeren er satt opp riktig med [email protected]. Det jeg egentlig spør om er hvordan jeg setter opp tilkoblingen til internett fra maskinen. Jeg regner med at jeg må velge denne Eller tar jeg feil? Nei, det er slik du skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå