bigsmoke Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei, kjapt spørsmål. Remote Access Auto Connection Manager lurte på hva dette programmet gjør? Jeg har visst brukt det enstund. er det et virus? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Sakset: Remote Access Auto Connection Manager creates a connection to a remote network whenever a program references a remote DNS or NetBIOS name or address. Easier explanation: (Allows you to click an embedded link and automatically access the network. Can also play a role in DUN and DSL/Cable connections.) Endret 14. september 2007 av MindB Lenke til kommentar
bigsmoke Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Noen som vet hvorfor jeg ikke får avsluttet prosessor? jeg er admin på PC-en. EDIT:Bilde er nå det riktige. Endret 15. september 2007 av bigsmoke Lenke til kommentar
MindB Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er nok fordi det er en Service Pack 2 update som må kjøres med XP? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Det er ingen virus,det starter selv når det trengs. http://www.blackviper.com/WinVista/Service...ion_Manager.htm Fjerner du det så vil ting slutte å fungere. Endret 15. september 2007 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå