DagJohnson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hei Jeg bruker Canon EOS 400D med Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM. Så har jeg lagt ut noen av bildene jeg har tatt, du kan finne dem her: http://dagjohnson.deviantart.com/gallery/ Så hvis du har litt tid, så kan du sjekke dem ut og kanskje gi meg litt feedback her eller der? Både ros og ris er velkommen! Det kommer nok fler bilder i løpet av dagene. Setter stor pris på både ros og ris, tusen takk. Jeg er ny her, så håper ikke jeg har postet på noen måte noe feil nå. Endret 14. september 2007 av DagJohnson Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 O.T. Jeg må bare spørre.. Tuller du? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ønsker du bildekritikk, så legg bildene her og ikke legg link til en anne site med masse bilder. Hold deg til noen få bilder per tråd, og lag en bedre emnetittel. Les retningslinjene først og lag en ny tråd om du ønsker å prøve deg igjen. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg