Reeve Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg er ikke sikker på om det er her denne tråden hører til, men jeg prøver I dag fikk jeg VISA kort, og derfor har jeg også laget meg en PayPal konto, så jeg kan kjøpe ting fra utlandet, f.eks. eBay. Jeg har registrert meg, verifisert mail, og lagt til kortet, men jeg får ikke verifisert det. PayPal trekker 15kr for å få en transaksjon (mener jeg) og der skal det stå en firesifret kode som jeg skal skrive inn for å verifisere kortet. Slik jeg forstår det, så skal den fire sifrede koden stå under detaljer på selve transaksjonen, men problemet er at når jeg ser under den aktuelle transaksjonen på min nettbank (Jeg har konto i handelsbanken om det betyr noe) så står det bare VISA. Det står det også under de andre transaksjonene, og det er ingen detaljer. Hva skal jeg gjøre? 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du må vente noen dager. Da kommer koden frem på overføringen. Bare vent kanskje 1-3 dager. Det tok omtrent ca 2-3 dager oss meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå