Wooteman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) hallo, jeg fikk igår en acer aspire 5520g den er flott, men synd at vista kom med den. jeg spiller jo mye , har merka at er stor forskjell fra den andre PC-en jeg har. men spillene vil vel går bedre på en xp maskin?. hørte av en venn av meg som sa at vista skulle komme med en service pack som skal gjøre at xp programer går bedre på maskin skal det komme ut? . er det noen bra spill å kjøpe til vista? så jeg kan se hvordan grafikken blir. takker for svar Endret 16. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg byttet til vista nå for et par måneder siden, merker ikke noen store forskjeller nei Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 hvilke spill spiller du da ? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 hvilke spill spiller du da ? 9507039[/snapback] battlefield 2, oblivion , CS source, total war spillene . mest de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå