kakesjef Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei. Er det mulig å laste ned en windows xp lisens? Jeg mener ikke ulovlig, men at jeg betaler og får tilsendt en lisens (mail ) uten å måtte få hele pakken med cder, kjøpe den i butikken eller hente den på postkontoret.. ? Lenke til kommentar
emva Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) På DENNE siden kan du gjøre det. angåendes mail: IMPORTANT: Write down the 25-character Windows Vista license key BEFORE beginning the upgrade or you will not be able to activate Windows Vista. Endret 14. september 2007 av emva Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 På DENNE siden kan du gjøre det. angåendes mail: IMPORTANT: Write down the 25-character Windows Vista license key BEFORE beginning the upgrade or you will not be able to activate Windows Vista. 9495971[/snapback] mer nøyaktige side ( uten å lete for mye etter xp lisens, som blir spørt etter, ikke vista lisens !): http://www.windowsmarketplace.com/results....license&tabid=1 lykke til Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Takk for svar! Men dette virker som varer som vil bli levert på døra eller som kommer i postkassen? Og den linken du ga emva var for vista lisens. Jeg har ikke funnet det,men går det an på denne siden eller en annen å Bare få en lisens kode sendt på mail? uten alt det ekstra styret? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Takk for svar! Men dette virker som varer som vil bli levert på døra eller som kommer i postkassen? Og den linken du ga emva var for vista lisens. Jeg har ikke funnet det,men går det an på denne siden eller en annen å Bare få en lisens kode sendt på mail? uten alt det ekstra styret? 9496384[/snapback] Det er rutiner vedrørende dette, med en ulisensiert utgave, dvs utgave som er lovlig men installert to ganger eller tre, og dermed valideres ikke. Så får du da tilbud om å kjøpe lisens der og da. Cd får du seinere men din utgave blir da godkjent/validert og aktivert. (litt usikker her egentlig....) Kan du ikke prøve det da? hvis det er en slik utgave du har! Prøve å laste ned noe fra MS som krever validering. Endret 14. september 2007 av wiberos Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 tingen er at jeg har en en xp lisens som kommer fra min gamle dell maskin... Jeg har nå ikke lenger en dell maskin, men installerte bare xp med en xp cd som brorn min hadde.. og jeg trodde jeg kunne bruke xpen som fulgte med dellen, men det går jo ikke... Vet ikke helt om det er en slik versjon du snakker om jeg har vært i butikker, men det var utsolgt og jeg føler det så tungvindt å måtte kjøpe hele pakka med cder og manualer osv... så hadde vært lett hvis jeg bare kunne fått en lisens som jeg kunne aktivert den xpen jeg har på pcen med... regner med at cden man får med når man kjøper en xp pakke ikke har noe å si sånn i forhold til akkurat den lisensen man får? Xp er xp, men lisensen er unik.. Lenke til kommentar
emva Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 opsi, feil link ja... er nesten redd jeg må komme med flere dårlige nyheter, dell (tror jeg) har det slik at den CD-KEY`en du fikk er knyttet til den dell maskinen du ikke har lenger. er VELDIG usikker på om du kan øverføre den til en ny pc, men eg e 90% sikker på at det ikke går... hvis du går på en høyskole eller et universitet som har en student (MSDNAA) avtale med Microsoft kan du laste ned XP/Vista derifra ellers går XP pro for ca 1,300 på komplett go natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå