Gammal Sokk Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Noen som vet hvor jeg får tak i programvare for å bruke store harddisker på gamle maskiner? hvet det eksisterer, men ikke hvor. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hadde vært greit om du oppga hvilken harddisk du trengte hjelp med.. Men du kan forsøke med Disk Manager 2000 her. Hvis ikke den fungerer finner du tilsvarende programmer på harddisk produsentens hjemmesider Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Fungerte den hvertfall på hitachi disken. Skal brukes på mange forskjelige disker, Hitachi, Quantum, Seagate, IBM, er noen av dem. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Fungerte den hvertfall på hitachi disken. Skal brukes på mange forskjelige disker, Hitachi, Quantum, Seagate, IBM, er noen av dem. Er usikker på om den fungerer med noen av de andre fabrikatene. Seagate har sin egen her. Lykke til! :google: Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Vel... Hitachi sin fungerer hvertfall på IBM diskene, så da gjenstår vel bare maxtor og Quantum, men tror kanskje jeg har for Quantum liggende på en eller annen gammel CD, så da overlever jeg... Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå