dingorz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Etter nesten to måneder med venting på d630 fra dell kaster jeg inn håndkle og ser etter andre alternativer. Har følgender spesifikasjonskrav: -Max. 10 000,- -14,1" eller 15,4" -God skjerm. Minst 1440x900 oppløsning. -2 gb ram. -Intel prosessor. -God batteritid, dvs. minst 3,5 timer. -Relativt støysvak og ikke så stor varmeutvikling. -Fint design ingen ulempe. Har sett litt rundt, men har problemer med å finne laptop`er med god nok oppløsning. Ellers er det vanskelig å finne noe opplysning om batteritid, støy og varmeutvikling. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 HP Compaq nx7400 kan jo være interessant... Har selv den samme, men med bare 80GB disk og WXGA... Støy på min er svært lite. Batteriet varer vel ikke fullt ut 3,5 timer, men er sånn ca. 2,5 med veldig liten lysstryrke på skjermen... Lenke til kommentar
dingorz Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Den har kun 1gb, og synes batteritiden virket litt dårlig. Har sett litt på ulike HP pc`er: dv2510 (den virker bra, men vil helst ha høyere oppløsning) 6715b (har ikke intel-prosessor, og litt skeptisk til designet.) Synes det er vanskelig å finne kombinasjonen wsxga+ og 2gb ram. Lenke til kommentar
dingorz Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Tror jeg heller mot 6715b. Finnes jo ingen andre 14,1" eller 15,4" med wsxga+ forutenom fra dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå