Rinox Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hei! Nå blir jeg helt gal! Jeg har kjøpt en PC nå, men lyden virker ikke på den. Det er ikke en eneste lyd, ikke en gang når jeg spiller av filmer og musikk! Noen som vet hva løsningen på problemet mitt kan være? Takk for svar Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Har du installert lyddrivere? Om det er onboard, har du aktivert det i BIOS? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 er alle kablene orntlig i? har du driverne? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Vel, jeg regner med at driverne er der... Hvordan kan jeg finne det ut? Da jeg prøvde PCen før kjøpet virket det... Endret 14. september 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Kom over et viktig punkt nå... Jeg prøvde å koble til headsetet mitt og da var det lyd... Da er det vel skjermen som fusker da? Skjermen min er en HDTV Grundig Vivance 32". Trenger virkelig hjelp med dette så tuuusen takk til den som redder filmkvelden min Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Sjekk Kontrollpanel > Sounds and Audio devices (usikker på hva denne heter på norsk). Sjekk at det ikke er huket av for Mute, og juster lydnivået derfra. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Ja, men som jeg sa i forrige post så virker det med headset... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hvilken inngang kobler du lyden til på TVen? Ofte henger lydinngangene sammen med en spesifikk videoinngang. Alternativ kan du koble lyden til stereoanlegg hvis du ikke ønsker å bruke mye tid på feilsøking for akkurat dette problemet nå. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hmm... Jeg har ikke koblet til noen lyd til TVen, det har jeg ingen kabler til... Holder det ikke å bare ha skjermkabelen? Hva slags annen kabel trenger jeg? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Sjekket akkurat manualen på TVen, og jeg regner med at lyden går i en minijack-minijack-kabel til PC AUDIO IN? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Nei, VGA-kabelen sender ikke lyd. Den må gå i en kabel med minijack i begge ender. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt det? Endret 14. september 2007 av Rinox Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Clas Ohlson, Biltema, Elkjøp, Expert ++. Eller nettet Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Tusen takk! Nå blir det filmkveld likevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå