Rinox Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hei! Nå har jeg kjøpt en ny PC, men når den kobles til en skjerm er det som om hele bildet er litt for langt til venstre... Alå, bildet er ikke på midten av skjermen, men litt av bildet er utenfor skjermen. Hvordfan kan jeg fikse dette? Takk for svar Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Mulig at oppløsningen er i et annet format enn skjermformatetm, f.eks. 16:9 format på en 5:4-skjerm. Kan også være innstillinger på skjermen som gjør at du kan flytte bildet, men så vidt jeg vet er dette kun aktuelt på CRT-skjermer. Men ettersom du ikke skriver hva du har må det tas med som en mulighet. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Ved å bruke skjermens menyinstilling. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Kan justeres via menyen eller autojusteringsknapp. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg kjører på en 32" HDTV så den har ingen slik menyknapp TVen fungerer helt fint. Endret 14. september 2007 av Rinox Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hva er oppløsningen på TVen (native), og hva er oppløsningen på PCen? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Jeg vet ikke... Hvordan finner man det ut? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hva heter TVen? Høyreklikk på skrivebordet, og velg egenskaper > innstillinger for å se oppløsningen Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 1024*768 på PCen og TVen er en Grundig Vivance 32". Problemet er at hele skjermbildet flyttes litt til venstre slik at litt av på venstre side blir litt bort og på høyre blir det litt svart... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Regner med du har forsøkt menyene i TVen? Kan ligge en mulighet for horisontal justering av bildet der. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Der ja!! Takk! Nå fikk jeg det til Har et til problem som du kanskje kan svaret på også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=830798 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå