Gå til innhold

NetShop - Nett Shop'en over alle Nett Shop'er!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i tidligere Postet sagt at jeg skal kjøpe meg NetShop's ENVY Lan Edition modell, dette har jeg nå gjort.

Hvorfor det tok så lang tid før jeg bestillte den var på grunn av at Minnebrikken fra Mushkin hadde store utsettelser.

Etter at jeg hadde bestillt fikk jeg greie på dette. Og tok med engang kontakt med Netshop Oslo, og spurte om de kunne bytte om til OCZ Minnebrikker. Dette sa dem ikke var mulig å gjøre. Var skuffet.

Men fant ut at jeg bestillte fra Netshop i Sandefjord, og spurte dermed engang til, og fikk jaggu meg ikke Ja! Utrolig bra!

Fra før av hadde jeg blant annet bedt om at de, Netshop, skulle sette inn 2 stk. Noctua 120 mm vanlige vifter. Noe de også gjorde.

Hvorfor jeg sender en slik Post, er fordi det er sjeldent at et Nettbasert firma bruker så god til på en kunde! Ikke bare brukte de god tid, men jeg fikk også svar ofte på dagen!

Hadde egentlig tenkt å bygge en PC selv, og bestillte fra Komplett, PSdata og Microplex.

Passet på at alle Komponentene ikke hadde utsettelses dato'er.

Microplex'en sin levering kom først, noe overaskende. Deretter følgte PSdata opp.

Komplett sin levering var noe treg.

Alt i alt var alt helt grie forhandlere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...