dominus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 http://www.itavisen.no/sak/396868/Tvangs-o...eringer_fra_MS/ om dette er tilfelle gjør det meg seriøst fortvilt over hva MS faktisk gjør.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 det er snakk om at du MÅ ha lastet ned/kjøpt den NYE platen med windows upadte som MÅ lastet ned med de NYE platene. men det skjer jo ikke med den windowsplaten man har fra før av da. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Dette er ikke verre enn at selve Windows Update (WU) klienten oppdaterer seg selv. Alle filene som ramses opp i denne artikkelen, er filer som WU bruker. Endret 17. september 2007 av TheHead Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jaja, bryr meg ikke, er alltid up-to-date uansett Lenke til kommentar
Woolly Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 http://www.itavisen.no/sak/396868/Tvangs-o...eringer_fra_MS/ om dette er tilfelle gjør det meg seriøst fortvilt over hva MS faktisk gjør.. 9495283[/snapback] Skjønner ikke helt at MS er så stille om disse oppdateringene jeg heller, hvilke grunner er det egentlig til å holde oppdateringer og hva de hvorfor de er skjult og lastes ned uten brukerens vitenhet til og med om PC-en har skrudd av auto-update? Da er jo også vitsen med et valg om automatiske oppdateringer eller ikke borte også... Om noen finner noen oppdateringer om disse nyhetene så legg ut en link her a! Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det holder ikke å bare stenge autoupdate, man må slå av prosessen også hvis man 100% skal stanse dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå