game_master Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hvordan legger man inn ipx protocol uten å bruke kontrollpanel. Kontrollpanel er låst, men jeg må legge inn IPX protocol. Finnes det en kommando i dos eller noe sånt? OS:win95 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 høreklikker på nettverkstilkoblingen din og velger egenskaper og der legger du til protokollen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det er vel en grunn til at kontrollpanelet er låst, tipper jeg..... Lenke til kommentar
game_master Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 det er nok en grunn til at det er låst, men det er vel en annen vei Høyre-egenskaper er det samme som å gå til kontrollpanel, så det nytter ikke Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Selvsagt tarjeg ikke noe ansvar hvis du får bank av noen administratorer ol... Hvilket os har du?, og hva skejr når du skal inn i i kontrollpanel? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Les. OS: Win95, kontrollpanel er låst (som i ikke-åpnbart). Lenke til kommentar
game_master Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 bare fordi du ikke kan det, betyr ikke at det ikke går an Lenke til kommentar
game_master Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 når jeg prøver å komme inn på k.panel får jeg beskjed om at sys.ansvarlig har deaktivert funksjonen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 bare fordi du ikke kan det, betyr ikke at det ikke går an Intet er umulig, there is no spoon. Spille kan du gjøre hjemme. Lenke til kommentar
schnellfahrer Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg veit hvordan du løser dette, men det er helt sikker en grunn til at det er satt begrensninger på dette fra administratoren av nettverket du sitter på. Ta kontakt med administratoren; hvis du har en god grunn legger han/hun sikkert inn IPX. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Fortell, fortell. Jeg er spent. Lenke til kommentar
schnellfahrer Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Sannsynligvis er det lagt inn en Policy som begrenser brukerens tilgang til maskinen. En slik Policy kan f.eks distribueres via et påloggings-script. En administrator har tilgang på et verktøy som heter [sensurert av hensyn til nettverksadministratorer som bruker masse tid på å rette opp feil forårsaket av bruker som "har peiling"] som brukes til å redigere disse Policyene. Programmet redigerer instillinger i registeret. Som sagt er det nok der av en grunn. Ta en prat med administratoren hvis du trenger IPX. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Men en bruker har da ikke tilgang til å gjøre endringer, slik jeg forstår forklaringen din. Hvordan er det da en løsning? Lenke til kommentar
schnellfahrer Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Programmet kan brukes av hvemsomhelst. Trenger ingen utvidede rettigheter for å bruke det. Det gir deg tilgang til å redigerer registeret. (Regner med at du ikke får regedit til å funke heller?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå