Sunims Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hallo Jeg har akkurat oppgradert pcn min og fikk litt problemer. Følgende hardware har jeg satt inn: -ASRock AliveXfire-eSATA2 -AMD Athlon 64 X2 4800+ -Sapphire HD 2600 XT -X2 Kingston 1gb DDR2 Det er disken som er problemet , det er en 120 GB Maxtor IDE disk som trøbbler. Når jeg starter opp maskinen får jeg opp meldingen : "No array is defined " Deretter så starter windows men maskinen restarter etter "windows loadingen" er ferdig. Den eneste måten å komme seg inn i windows på er i sikkerhetsmodus , men da klare jeg ikke å installere driverene til hovedkortet eller skjermkortet. Meldingene jeg får opp er att den ikke klarer å åpne noen av filene på cdene , jeg har også prøvd å laste ned driverene til hovedkortet. Jeg fant en gammel disk å prøvde å installere windows på den , det gikk helt fint å jeg klarte å installere skjermkortdriverene.Men den disken er altfor treig og liten til att jeg i det heletatt gidder å bruke den. Er det noen som har noen tips , eller er det bare å kjøpe seg en sata disk? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Prøv å disable raid i biosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå