spruddel Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei. Jeg har mottatt et bilde på mobilen min fra Ariel Foto. Bildet er beskyttet, så jeg får ikke sendt det til dataen min med bluetooth. Får ikke sendt med mms heller. Når jeg trykker "send" får jeg meldingen "kan ikke sende beskyttede objekter" Jeg har Nokia N70. Noen som vet hvordan jeg kan få bildet over til dataen? Finnes det noen programmer som kan "fjerne" beskyttelsen eller liknende? Jeg får heller ikke redigert bildet, så lagre det igjen. Takker for alle svar =) Mvh spruddel Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Mulig en datakabel gir deg en bedre tilgang. Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Datakabelen min er litt ustabil, men jeg fikk koblet til isted.. Fikk ikke hentet bildene fra mobilen da heller.. Noen fler forslag? Skal prøve med kabel en gang til senere. Takker for svar Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Får du flyttet bildet over på minnekortet? Da setter du det bare i pc'en Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Jeg har bildet både på telefonminnet og minnekortet. Men har ikke minnekortleser. Kan prøve hos noen jeg kjenner som har det da. Takk for forslaget =) Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Endelig fikset jeg det. Lastet ned et program som tok "print screen" av skjermen, så overførte jeg den filen til dataen. Prøvde å overføre de orginale bildene med kabel, men fikk ikke redigert eller åpnet bildene i noen programmer. Hvorfor må verden være så vanskelig? Men takk for all hjelp Mvh spruddel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå