Rinox Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hei, jeg var ikke helt sikker på hvor dette skulle postes så jeg gjetter at det er her. Jeg skal installere trådløs mus og tastatur nå, men jeg finner ikke bluetooth devices i kontrollpanelet og derfor klarer jeg det ikke... Hvordan får jeg bluetooth devices dit? Takk for svar! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Vær så snill! Jeg trenger virkelig hjelp her... Er det kanskje noen drivere som ikke er installert? Lenke til kommentar
mortenhei Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Tipper det er en driver som ikke er installert Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Hvilken driver og hvor kan jeg få tak i den? PC-en er selvbygget... Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Har du bluetooth på hovedkortet eller en USB-bluetooth? Hvis du har en USB enhet må denne plugges i og installeres med CDen som fulgte med. Alternativt må driveren for BT på hovedkortet installeres. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Vel, tastaturet og musen min har en bluetooth med usb altså en liten usbstick med bluetooth. Hva skal gjøres da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå