Simkin Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) jeg har nå brukt DC++ siden vi fikk bredbånd, en god del år med andre ord. har hele tiden hatt tele2, aldrig hatt nedlastningsproblemer i de årene jeg har hatt DC++ nå i de siste dagene har jeg ikke kunnet laste ned fra noen svenske brukere, hverken telia, BBB, Comhem osv. men norske brukere får jeg lasted ned fra. tro meg, jeg har nå prøvd mange uten hell.. er det noe som har blitt sperret her? har tele2 sperret noe, eller sverige? dette er ingen tråd om pirat greier, vil bare ha et svar fra flere som evt har tele2 og bruker dc++ evt andre som har telenor, ngt osv.. merkelig rart dette her, skjønner ingenting Endret 14. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Y E S! fant ut av det. der man skriver inn Wan IP under "firewall with man port forwarding" måtte jeg skrive inne en ny ip, altså ip'en hadde forandra seg.. merkelig, kjørt det med den ip'en jeg hadde en maaange måneder nå. men hvorfor i huleste fikk jeg kun lasta ned fra noen norske brukere bare? og et FÅTALL svenske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå