1232123212321 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ok, har ett lite problem her.. Har et MSI K9N SLI Platinum hovedkort og AMD 4600+ prosessor. Greia her er at jeg driver å prøver ut hvor mye klokk prosessoren klarer. Har kjøpt ny HUGE kjøler til prosessor så den er ikke no problem MEN! På FSB 240-248 så kutter PC'n. Prosessor er fin og kald og minne kjører på lave frekvenser. Har prøvd meg litt frem med ulike settings uten hell. Så kom jeg til å komme borti SB'en min. og den var glodvarm! Dette gjelder både på klokkeinnstillinger og vanlige standar innstillinger. Er det mulig at dette kan være kilden til problemet? Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Sett en vifte til å blåse på den, se om du klarer litt mer da. Lenke til kommentar
1232123212321 Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Har tenkt på det og skal prøve det i mårra;) Men lurer på hva som gjør at SB er så sykt varm på vanlige klokkeinnstillinger oxo! vi snakker så varm at du får brannskader:P Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Trenger ikke være så skadelig det. 65 grader er nok til å få vondt det. Noen brikkesett er varmere enn andre. Om du har en liten kjøleribbe kan du jo sette på det sammen med en vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå