Ezzpena Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hei jeg har akkuratt kjøpt en acer aspire 5920g, jeg kjøpte også company of heroes men når jeg setter i spillet skjer det ikke noe. det bare hakker og den kan ikke opne filene i utforsk heller... Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei! Prøvd å sette inn andre cd-plater? Lenke til kommentar
Ezzpena Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Hei! Prøvd å sette inn andre cd-plater? 9495171[/snapback] ja, Battlefield2142: autokjør kommer opp men når jeg trykker på install kommer det bare "svarer ikke" comand and conquer tiberium wars: funker som bare det!! fifa 2006: funker som bare det! noen ideer?? Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tenkte å foreslå at kopisperren på spillet ikke er i vater, men CoH har ikke noen form for kopisperre. Kan hende at du rett og slett har en ustabil cdrom, evt noe kluss med drivere. Kanskje oppgradere firmware på drevet? Lenke til kommentar
Ezzpena Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Tenkte å foreslå at kopisperren på spillet ikke er i vater, men CoH har ikke noen form for kopisperre. Kan hende at du rett og slett har en ustabil cdrom, evt noe kluss med drivere. Kanskje oppgradere firmware på drevet? 9495432[/snapback] Det kan jeg godt gjøre har du en link eler noe til en side hvor man gjør det?? Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Først og fremst finn ut hvilket drev du har! Hvem som har laget det og hvilken modell. Ville anbefalt deg å lage en ny tråd i "Lagringsmedier"-seksjonen på forumet Lenke til kommentar
Ezzpena Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Først og fremst finn ut hvilket drev du har! Hvem som har laget det og hvilken modell. Ville anbefalt deg å lage en ny tråd i "Lagringsmedier"-seksjonen på forumet 9495644[/snapback] optaric dvd rw AD-7530A ata device er det jeg får opp når jeg går inn på enhetsbehandling på dvd/cd rom stasjon.. har litt dårlig tid så jeg rekker ikke å starte en ny tråd Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 This drive might not be based on a NEC or Optiarc design. I've been in contact by mail with someone else who also has a 7530 drive. Binflash didn't recognize his drive either. Also the serial number and firmware naming does not correspond to any of the known conventions. kilde Lenke til kommentar
Ezzpena Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 This drive might not be based on a NEC or Optiarc design. I've been in contact by mail with someone else who also has a 7530 drive. Binflash didn't recognize his drive either. Also the serial number and firmware naming does not correspond to any of the known conventions. kilde 9495758[/snapback] som betyr?? :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå